اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 125 پروژه گازرسانی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: 125 پروژه گازرسانی در ایام دهه فجر امسال در استان همدان بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 125 پروژه گازرسانی در همدان
حسین محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ 125 پروژه گازرسانی طی دهه مبارک فجر در سطح استان همدان بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.
وی گفت: در این ایام 97 پروژه گازرسانی به روستاها جمعاً با صرف هزینه‌ای بالغ بر 209 میلیارد و 579 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در ادامه از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در 28 روستای این استان خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 69 میلیارد و 26 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام 29 شهر این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: تا پایان آذرماه امسال جمعیت شهری بهره‌مند استان از گاز طبیعی به 99.5 درصد رسید.
 محمدی خاطرنشان کرد: از تعداد یک هزار و 82 روستای استان نیز تعداد 577 روستا از نعمت گاز بهره‌مند و عملیات گازرسانی در 217 روستا در دست اجراست.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان نرخ خانوارهای روستایی برخوردار از گاز طبیعی را 79.1 درصد و نرخ کل خانوارهای شهری و روستایی برخوردار از گاز در استان همدان را 91.4 درصد خواند و گفت: هم اکنون تعداد مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در استان اعم از خانگی، تجاری، نیروگاهی و مشترکین عمده و صنعتی 404 هزار و 43 مورد است.
وی افزود: در طول مدت دولت نهم و دهم بیش از 3 هزار و 967 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه اجرا و 104 هزار و 520 عدد انشعاب نصب شد.
محمدی افزود: در این مدت، 195 هزار و 517 مورد پذیرش اشتراک صورت گرفت و 370 واحد صنعتی و مشترک عمده نیز به جمع مشترکان این استان افزوده شدند.
وی خاطرنشان کرد: در زمان دولت‌های نهم و دهم هفت شهر و 460 روستای این استان به شبکه گاز متصل شده‌اند و به طور میانگین این شرکت عملکردی فراتر از سه برابر در مقایسه با کل مدت دولت‌های قبل داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: نرخ رشد کل خانوارهای شهری و روستایی دارای گاز طبیعی در استان همدان با 91.4 درصد، حاکی از تلاش ارزشمند مجموعه کارکنان این شرکت در راستای خدمتگزاری شایسته به مردم استان و نمونه‌ای بارز از مصادیق جهاد اقتصادی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول