اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

بوشهر رتبه دوم گازرسانی به صنایع را داراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 36 واحد صنعتی در استان بوشهر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند و استان بوشهر در این زمینه در کشور رتبه دوم را داراست.

بوشهر رتبه دوم گازرسانی به صنایع را داراست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعباس حسینی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های گازرسانی در بوشهر اظهار کرد: با اختصاص اعتبارات لازم روند گازرسانی در بوشهر تسریع می‌شود.
وی افزود: تلاش ما کسب رضایت مردم است و اجرای پروژه‌های گازرسانی نقش مهمی در میزان رضایتمندی مردم دارد.
مدیر‌عامل گاز بوشهر گفت: گازرسانی هم‎اکنون در محلات جنوبی بوشهر شامل دواس، مخبلند، بهمنی، خواجه‎ها، جلالی و شغاب و همچنین خیابان عاشوری مراحل پایانی خود را طی می‎کند و امیدواریم تا پایان سال این عملیات به اتمام رسد.
حسینی اظهار کرد: خط انتقال گاز به شهر گناوه در آینده نزدیک گازدار می‎شود و تعداد 30 شبکه در این شهر کار شده و مقدمات گازرسانی به دو مجموعه مسکن مهر در گناوه به پایان رسیده است.
وی تصریح کرد: بندرریگ هم‎اکنون گازدار شده و 17 کیلومتر باقی‌مانده آن به مناقصه رفته است.
حسینی همچنین از گازدار شدن 30 کیلومتر از شبکه شهری دیلم خبر داد و گفت: 92 کیلومتر دیگر در حال انجام است تا این شبکه کامل شود و مراحل اجرایی خطوط گاز شهرک صنعتی دیلم نیز در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد: مراحل اجرایی خط انتقال گاز به منطقه امام حسن به پایان رسیده و شبکه داخلی شهر امام حسن به صورت کامل به مناقصه رفته است و در دهه فجر امسال شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم.
وی بیان کرد: در بخش روستایی نیز در روستاهای شهرستان گناوه از جمله چهار روستای خلیفه‎ای، دهداران علیا و سفلی و برخی روستاهای شهرستان دیلم همچون بنه اسماعیل، سیاهمکان و گزلوری مراحل نقشه‎برداری و تهیه اسناد مناقصه در حال اتمام است.
حسینی اظهار کرد: در برخی روستاهای شهرستان بوشهر شامل دویره، احمدی، چاه‌کوتاه و تل اشکی عملیات اجرایی انتقال گاز در حال انجام است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در شورای اسلامی نیز گفت: آمار ارائه شده در نشست اخیری که با معاونان شرکت ملی گاز ایران داشتیم، نشان‎دهنده موفقیت اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در شرکت‎های گازی و پیمانکاری مستقر در استان بوشهر است.
غلامعلی میگلی‌نژاد تصریح کرد: در این نشست موضوع اشتغال نیروهای بومی را پیش کشیده و خواستار توجه هر چه بیشتر در این زمینه شدیم.
وی با تقدیر از از تلاش‎های صورت گرفته در این زمینه افزود: در راستای حمایت از اشتغال جوانان هم‎استانی امید است با ادامه این رویه شمار بیشتری از جوانان بومی جویای کار مشغول به خدمت شوند.
میگلی‌نژاد با اشاره به انتظار مردم استان از کمیت و کیفیت خدمات‎رسانی در بخش گاز اضافه کرد: اقدامات و تلاش‎های انجام شده در این زمینه توسط مجموعه شرکت گاز استان بوشهر قابل تقدیر است.
نماینده مردم بوشهر عنوان کرد: مردم استان بوشهر هر چند به آرزوی دیرینه خود در گازدار شدن شهرها و روستاهایشان تا حدودی نزدیک شده‎اند ولی انتظار این است که روند اجرایی طرح‌ها با کیفیت و سرعت بیشتری پیش رود.
وی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر همه هم‌استانی‎های صبور از این نعمت خدادادی برخوردار شوند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول