اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

اجرای 140 کیلومتر گازرسانی به روستاهای کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 140 کیلومتر گازرسانی به روستاهای کنگان خبر داد.

اجرای 140 کیلومتر گازرسانی به روستاهای کنگان
غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر طی دو سال گذشته با کیفیت بسیار خوبی اجرا شده و رضایت خاطر مردم نشان‌دهنده بهبود کیفیت طرح‌ها است.
وی افزود: شهرستان کنگان میزبان پروژه‌های بزرگ پارس جنوبی است و این شهرستان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی موقعیت استراتژیکی دارد و گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان در اولویت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: طی دو سال گذشته بیش از 300 کیلومتر گازرسانی در این شهرستان انجام گرفته و تمام شهرهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
حسینی، از گازرسانی به صنایع مهم شهرستان کنگان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته و امسال و با تلاش شرکت گاز استان بوشهر، گازرسانی به صنایع عمده از جمله پتروشیمی مبین، نیروگاه بعثت، نیروگاه عسلویه و کارخانه سیمان ساروج با موفقیت انجام شده است.
وی اضافه کرد: گازرسانی به روستاهای دوردست عسلویه و بخش مرکزی شهرستان کنگان نیز با موفقیت انجام شده و در سال جاری بیشترین میزان گازرسانی انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 140 کیلومتر گازرسانی به روستاهای کنگان خبر داد و اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 کیلومتر شبکه گاز در روستاهای کنگان انجام شده و تا انتهای امسال نیز 40 کیلومتر شبکه جدید اجرایی می‌شود.
حسینی گفت: روستاهای برکه‌چوپان، تمبک، نخل‌غانم، پرک، شیرینو، بندو، سهموشمالی و سهموجنوبی از مهم‌ترین روستاهایی هستند که گازرسانی به آنها انجام شده و به‌زودی تکمیل می‌شوند.
وی افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همکاری خوبی با شرکت گاز استان داشته‌اند و امیدوار هستیم با همکاری و تعامل بیشتر شاهد بهبود خدمات‌رسانی به مردم باشیم.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول