اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌شود

بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی گلستان

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از بهره‌برداری 12 پروژه عمرانی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، نیما بیرودیان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده برای اجرای این طرح‌ها، بالغ بر 72 میلیارد ریال بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین در دهه مبارک فجر امسال، عملیات اجرایی شش پروژه با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان آغاز می‌شود.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان افزود: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده از پروژه‌های شاخص شرکت شهرک‌های صنعتی است که در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
بیرودیان عنوان کرد: پروژه مرکز خدمات فناوری و کسب و کار آق‌قلا با مساحتی حدود 4 هزار مترمربع در چهار طبقه، قابلیت استقرار حداقل 25 شرکت خدمات فنی و مهندسی با برخورداری از امکانات نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر و جلسات، سالن کتب و مجلات را دارا است.
وی ادامه داد: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی آق‌قلا، تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان افزود: با ایجاد این مرکز و ترویج فرهنگ مشاوره، دستیابی به آخرین فنون و تکنولوژی‌های روز دنیا با حضور متخصصان مربوطه مهیا و به دنبال آن ایجاد فرصت‌های شغلی مفید و لازم برای توسعه صنعتی استان فراهم می‌شود.
وی از طرح استفاده مجدد از پساب تصفیه‌خانه مرکزی شهرک صنعتی آق‌قلا به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهم آماده افتتاح در دهه فجر یاد کرد و گفت: این پروژه از مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان است که به اجرا درآمده است.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان ادامه داد: طرح استفاده مجدد از پساب شهرک صنعتی آق‌قلا در سال 89 آغاز و به عنوان نخستین طرح در استان‌های شمالی و دومین طرح ملی اجرا و در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.
به گفته وی با بهره‌برداری از این طرح، روزانه در حدود 170 مترمکعب پساب تصفیه شده در حد استاندارد مورد نیاز واحدهای صنعتی، تولید و قابل استفاده خواهد بود.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول