اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار گلستان خبر داد

ارسال 120 اثر به جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار استان گلستان گفت: بیش از 120 اثر نمایشی به نخستین جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار به دبیرخانه استان گلستان ارسال شده است.

ارسال 120 اثر به جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار گلستان

محمدعلی طالع‎زاری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: استقبال از نخستین جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار در گلستان با استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد که این شور و اشتیاق نشان از علاقمندی آنها به حوزه ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: ارائه آثار ارسالی مبتنی بر آموزه‎های دینی و قرآنی بوده که با هنر ادبیات و استفاده از دست نوشته‎های شهدا به شیوه‎ای نوین و خلاقانه آمیخته شده که این آثار برگرفته از هنرهای بومی و منطقه‎ای است.

دبیر نخستین جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار گلستان بیان داشت: هنر در جامعه امروز نیازمند دمیدن روح تازه‎ای از ایثار و خلاقیت است چرا که اگر نبض حیاتی هنری از جامعه گرفته شود بیش از گذشته نیاز به این هنر ارزشی خواهیم داشت.

طالع‌زاری متذکر شد: داوران مرحله خوانش متون جشنواره منطقه‌ای نمایش کوتاه ایثار به ترتیب فریبا چوپان‎نژاد، مسعود طاهری و الله‌قلی نظری هستند.

وی عنوان شد: ما در اجرای این جشنواره سعی کرده‎ایم تا زمینه‌ای فراهم کنیم تا هنرمندان از طریق ابزارهای موجود بتوانند ارزش‎های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت را به نحو شایسته و خلاقانه منتقل کنند تا یک جریان وسیع در این حوزه به اجرا درآید.

دبیر نخستین جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه ایثار گلستان اذعان داشت: باید آثار هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت به اندازه‌ای عمیق و گویا باشد تا زمینه تاثیرگذاری آن برای نسل جوان بیشتر شود.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول