اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/7

سفر معاون اول رئیس جمهور به شاهرود لغو شد

خبرگزاری فارس: سفر معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان شاهرود و بهره‏برداری از یک هزار و 500 واحد مسکن مهر در این شهرستان لغو شد.

سفر معاون اول رئیس جمهور به شاهرود لغو شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سفر محمدرضا رحیمی به شهرستان شاهرود که قرار بود روز شنبه، هشتم بهمن ماه صورت گیرد، به علت در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان لغو شد.
معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود از افتتاح یک هزار و 500 واحد مسکن مهر با حضور معاون اول رئیس جمهور در این شهرستان خبر داده بود که قرار شد این واحدها در سفر دولت و به دست احمدی‏نژاد مورد بهره‏برداری قرار گیرد.
به گزارش فارس؛ مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان شاهرود در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان شاهرود زمان سفر معاون اول رییس جمهور برای افتتاح این تعداد مسکن مهر را روز شنبه، هشتم بهمن ماه اعلام کرده بود.
وی از پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن مهر سنتی‏ساز در این شهرستان خبر داد و گفت:  2 هزار و 400 واحد مسکن سنتی‏ساز توسط  شرکت‏های تعاونی در حال ساخت است.
بندرآبادی در این جلسه بر لزوم سرعت بخشیدن بر آغاز عملیات آماده‏سازی پروژه مسکن مهر در شهرهای میامی، بیارجمند و کلاته‏خیج تاکید کرد و افزود: عملیات گازرسانی شهرهای مجن، کلاته‏خیج و میامی شتاب بیشتری بگیرد.
معاون استاندار سمنان از بخشداران میامی، بیارجمند و بسطام خواست نسبت به اجرایی شدن پروژه‏های مسکن مهر مربوط به حوزه خود پیگیری و به فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گزارش دهند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول