اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان:

جریان انحرافی یک حرکت فکری و ایدئولوژیک است/ عوامل دولت اصلاحات کاملاً لیبرال بودند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان جریان انحرافی را یک حرکت فکری و ایدئولوژیک دانست و گفت: جریان انحرافی با بهره‌گیری از ادبیات مذهبی درصدد زیر سؤال بردن ارکان اساسی انقلاب و در رأس آن ولایت فقیه است.

جریان انحرافی یک حرکت فکری و ایدئولوژیک است/ عوامل دولت اصلاحات کاملاً لیبرال بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، علیرضا احسان‌دوست در نشست سیاسی در جمع پایوران و نیروهای وظیفه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اظهار داشت: استکبار جهانی و ایادی آن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تاکنون به دنبال زاویه دادن به حرکت انقلاب بوده‌اند.

وی بیان داشت: استراتژی عوامل داخلی استکبار نیز طی سه دهه گذشته همان براندازی نظام بوده است با این تفاوت که تاکتیک‌ها در مقاطع و شرایط مختلف تغییر کرده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان اضافه کرد: در دوران اصلاحات گروهی در نظام جمهوری اسلامی علیه جمهوری اسلامی سر کار آمدند و عوامل دولت اصلاحات کاملاً لیبرال بودند.

وی تصریح کرد: فعالیت نمایندگان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بر سر اسلام و دموکراسی بود به طوری که اسلام را مکتبی خشن و جمودی معرفی می‌کرده و به انحای مختلف روی این مسئله پافشاری می‌کردند.

احسان‌دوست در ادامه گفت: عناصر دولت اصلاحات در صدد گذر از جمهوری اسلامی به دموکراسی بودند.

وی بیان داشت: در دوران اصلاحات نشریات و مطبوعات کشور به محلی برای ایجاد شک و تردید نسبت به تعالیم اسلام، مبانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: در مطبوعات دوران اصلاحات به صراحت علیه خدا، اسلام، مکتب تشیع به ویژه ائمه (ع) و نیز ولایت فقیه مطالب وقیحانه‌ای نوشته و چاپ می‌شد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت جریان حاشیه دولت تصریح کرد: جریان انحرافی یک حرکت فکری، سیاسی و فرهنگی است که طی این مدت تعداد بسیاری از افراد لایق و شایسته دولت را از کار برکنار و یا منزوی کرده است.

احسان‌دوست بیان داشت: عناصر جریان انحرافی با بهره‌گیری از ادبیات مذهبی درصدد زیر سؤال بردن ارکان اساسی انقلاب و در رأس آن ولایت فقیه هستند.

وی یادآور شد: مطرح شدن بحث‌هایی از جمله مکتب ایرانی توسط سرکرده جریان انحرافی یک امر کاملاً فکری و ایدئولوژیک است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان در پایان وظیفه نیروهای ارزشی انقلاب را جریان‌شناسی و شناخت عقبه گروه‌های فکری و سیاسی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: ادامه مسیر جریان اصیل انقلاب تنها در صورت شناخت و آگاهی از پیشینه افراد و گروه‌ها میسر است.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول