اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل تاکید کرد

پرهیز از استفاده امکانات دولتی به نفع یا ضرر کاندیداها

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه باید با هوشیاری تمام نگذارند از امکانات و اماکن عمومی و دولتی به نفع یا ضرر کاندیدایی استفاده شود.

پرهیز از استفاده امکانات دولتی به نفع یا ضرر کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی که با حضور مدیران شهرداری و فرماندار اردبیل برگزار شد، با تاکید به رونق بخشیدن به انتخابات و سرمشق قراردادن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، از آمادگی شهرداری اردبیل برای هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی  در 12 اسفند ماه خبر داد.

وی اظهار داشت: شهرداری اردبیل در بحث تبلیغات به نفع یا ضرر کسی نخواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا حق کاندیدایی ضایع نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به جدیت ستاد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل در اجرای قانون ابراز داشت: در اجرای قانون با کسی تعارف نداریم و کاندیداها و طرفداران آنها نیز مکلف بر اجرای قانون که از جانب مجلس شورای اسلامی مصوب شده هستند.

یوسف اکبری در ادامه درج، نصب، الصاق عکس و پوستر، بنر و پلاکارد و هر گونه بیلبوردهای تبلیغاتی را طبق همین قانون ممنوع اعلام کرد و گفت: در هسته مرکزی شهر بخصوص میدان شریعتی تا تازه میدان، میدان عالی‌قاپو تا میدان ورزش، میدان عالی‌قاپو تا بازار و از بازار تا چهارراه پیر عبدالملک ایجاد هرگونه ستاد انتخاباتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مورد جزو تخلفات انتخاباتی محسوب و در پرونده کاندیدای متخلف درج خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه هر کاندیدا در هر شهر و بخش فقط مجاز به ایجاد  یک ستاد است، افزود: در شهر اردبیل کاندیداها می‌‌توانند در هر یک از مناطق شهرداری فقط یک ستاد تشکیل دهند و در صورت مشاهده عکس این امر با متخلفان در سه مرحله تذکر توسط امور صنفی، تذکر و رسیدگی توسط اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و در نهایت پلمپ مکان مورد نظر تا پایان برگزاری انتخابات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول