اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/2

سفر دولت در هفته آینده قطعی است/سمنان مقصد ناگهانی دولت

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: از سوی نهاد ریاست جمهوری اعلام شد که سفر دولت در هفته آینده قطعی و حتمی است.

سفر دولت در هفته آینده قطعی است/سمنان مقصد ناگهانی دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان و با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی این استان برگزار شد، اظهار کرد: سفر دولت در هفته آینده پیش‌رو است، گر چه پیش از این قرار بود تا هیئت دولت به استان هرمزگان سفر کند، اما در نهایت تصمیم بر این شد تا استان دیگری برای سفر بعدی دولت انتخاب شود.
وی با بیان اینکه سمنان استانی ولایت‏مدار و بسیار مقبول است، ادامه داد: پیش از این نیز پیش‏بینی می‏شد که سفر دولت ناگهانی انجام شود، اما در گردهمایی هم‏اندیشی کمیته همکاری‏ها و اعضای شورای آموزش و پرورش استان سمنان در مشهد مقدس حضور داشتیم که از نهاد ریاست جمهوری تماس گرفته و اعلام شد که سفر دولت در هفته آینده قطعی و حتمی است.
استاندار سمنان با بیان اینکه باید سفر دولت به فال نیک گرفته شود، گفت: سفر رئیس جمهور و دولت به استان سمنان افتخار است اما می‏خواستیم برای انجام این سفر آمادگی بیشتری داشته باشیم و مصوبات سفر دور سوم را بهتر اجرایی سازیم.
رهی بیان کرد: در برابر این توجیه مسئولان نهاد ریاست جمهوری مبنی بر اینکه مصوبات سفرهای دولت هر چه زودتر پیگیری شود، در زمان سریع‏تری به نتیجه خواهد رسید و اجرایی می‏شود، حرفی برای گفتن نداشتیم و می‏توان از فرصت زمانی باقی‌مانده بهتر استفاده کرد.
وی افزود: اگر موانع پیش‌روی اجرای مصوبات زودتر رفع شود، اجرای آنها نیز شتاب بهتری به خود می‏گیرد و باید دانست که خواسته اصلی مردم از دولت احمدی‏نژاد نیز عملی شدن همین مصوبات سفرهای استانی است.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در چند روز باقی‌مانده تا سفر هیئت دولت همه در استان سمنان باید خود را آماده سازند، گفت: سمنان به عنوان استان ذخیره انتخاب شده بود و به طور طبیعی نهاد ریاست جمهوری، استانی را به عنوان ذخیره برمی‏گزیند که حداقل مشکلات را دارا باشد.
رهی با بیان اینکه در استان سمنان هماهنگی به نحو احسن وجود دارد و همه به این اتحاد افتخار می‏کنند، ادامه داد: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان محور وحدت، محبت و اتحاد است و همه دستگاه‏ها نیز در حال تلاش هستند تا این هماهنگی‏ها همواره افزایش یابد.
وی افزود: نمایندگان مجلس در استان سمنان برای اجرای مصوبات سفرهای دولت تلاش زیادی کرده‏اند و در سفر دور چهارم نیز باید با فرمانداران همکاری و هم‌دلی خوبی داشته باشند.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه  در سفر آتی دولت به استان سمنان به حضور روحانیت نیاز اساسی داریم، اضافه کرد: مردم به روحانیان اعتقاد دارند و اگر طلایه‏داری آنها را ببینند، با آرامش خاطر به دنبال آنها حرکت می‏کنند.
رهی گفت: تا زمانی که وحدت در جامعه اسلامی وجود داشته باشد و همه پای کار باشیم، دشمن نمی‏تواند کاری از پیش ببرد و این عبارت که می‏گوییم "همه باید در صحنه باشیم"، به این معناست که هیچ کشوری را سراغ نداریم که عامه مردم به صحنه بیایند و به رهبران خود درود بفرستند.
وی افزود: امروز ملت‏ها در همه جای دنیا از حکومت‏های خود متنفر و بیزار هستند، اما می‏بینیم که در کشور ایران، مردم زیر فرمان ولایت حلقه بسته‏اند و امور کشور را پیش می‏برند.
استاندار سمنان ادامه داد: اگر در دنیا مردم مشکل دارند، به این علت است که حکومت وحیانی، الهی و دینی در آن کشورها بر روی کار نیامده است و مردم از دروغ‏گویی‏ها، نیرنگ‏ها و چندگویی‏ها بیزار شده‏اند.  
وی گفت: مادامی که امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) مردم را دور هم نگه داشته‏اند، آمریکا هیچ غلطی نمی‏تواند بکند.
استاندار سمنان گفت: امروز می‏بینیم که حتی آنهایی که اندکی حجاب و عفاف را رعایت نمی‏کنند، باز هم در عزای حسینی مشارکت دارند و جذب سوگواری‏ها می‏شوند و ما عقیده داریم که نباید این افراد را طرد کرد، چرا که آنها به خوبی نشان داده‏اند که حسینی هستند.
رهی ادامه داد: هیچ کدام از جوانان ایرانی "یزیدی" نیستند، اما در هر حال باید بیداری را در نسل جوان افزایش داد و همه باید تلاش کنند تا جوانان و مردم در صحنه باشند.
انتهای پیام/ج10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول