اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد

راه‌اندازی شبکه دولت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: شبکه دولت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی بر روی بستر فیبر نوری راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی شبکه دولت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از استانداری آذربایجان غربی، محمد طالبی اظهار داشت: با توجه به آماده بودن بستر فیبر نوری بیش از 75 دستگاه اجرایی و بر اساس بررسی‌های فنی نمایندگان اعزامی مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری، تا پایان امسال شبکه دولت دستگاه‌های اجرایی استان برای نخستین بار برروی بستر فیبر نوری راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: بر اساس نیازهای جدید ادارات و دستگاه‌ها در بحث توسعه دولت الکترونیک و با توجه به لزوم ایجاد بستر پرسرعت و پایدار مخابراتی در استان و با موافقت مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری تا پایان سال جاری بستر فعلی شبکه دولت بر روی فیبر نوری انتقال می‌یابد.
جانشین ستاد راهبردی توسعه دولت الکترونیک استان در ادامه به اتصال بیش از 100 دستگاه اجرایی استان به شبکه مذکور اشاره کرد و افزود: ارسال و دریافت مکاتبات دستگاه‌های اجرایی استان، راه‌‌اندازی سازمان الکترونیک استان از جمله سیستم‌های مورد استفاده در بستر یاد شده هستند.
وی خاطرنشان کرد: تفاهمنامه همکاری در پروژه مذکور میان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی، مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری و شرکت مخابرات استان منعقد شده است.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول