اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی آینده صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در دانشگاه دولتی بیجار

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کردستان از پذیرش دانشجو در دانشگاه دولتی شهرستان بیجار از مردادماه سال آینده خبر داد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه دولتی بیجار
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج جهانشیر امینی صبح امروز در جلسه بررسی روند احداث دانشکده فنی مهندسی و علوم پایه شهرستان بیجار از پیشرفت فیزیکی 64 درصدی ساختمان این دانشگاه خبر داد.
وی افزود: دانشگاه دولتی بیجار در سه فاز و با مساحت 7 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث می‌شود.
رئیس دانشگاه کردستان در ادامه بیان داشت: این دانشگاه در مرحله اول در دو رشته کارشناسی ارشد فیزیک و مهندسی عمران فعالیت خواهد داشت و در سال‌های آینده نیز 6 رشته جدید نیز افزوده خواهد شد.
وی با مثبت ارزیابی کردن روند احداث این دانشگاه، از جذب هیئت علمی نیز خبر داد و اضافه کرد: شهریور ماه سال آینده ساختمان این دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسد و با این روند موفق به جذب دانشجو در مهرماه سال آینده خواهیم بود.
فرماندار بیجار نیز در ادامه این جلسه از احداث پارک دانشجو توسط شهرداری در حاشیه این دانشگاه با صرف بیش از یک میلیارد تومان اعتبار و 50 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.
خلیل جمشیدی با اشاره به مشکلات تردد دانشجویان این شهرستان افزود: در صورت پیوستن شهرستان بیجار به خط ریلی کشور و چهار خطه شدن محورهای اصلی این شهرستان مشکل تردد دانشجویان نیز برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول