اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد

حضور احزاب و تشکل‌ها در برنامه‌های دهه فجر خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: احزاب، تشکل‌ها و گروه‌ها در برنامه‌های دهه فجر این استان حضوری جدی داشته باشند.

حضور احزاب و تشکل‌ها در برنامه‌های دهه فجر خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید کریم سجادی بعد از ظهر امروز در نشست بزرگداشت ستاد دهه فجر خراسان شمالی با اشاره به نقش مردم و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: نقش رهبری و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم و موثر بوده و در تاریخ ثبت و ضبط شد.
وی افزود: انقلاب اسلامی محصول مجاهدت‌های شهدایی بوده که با گذشتن از خون خویش، در این راه به شهادت رسیدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی توجه به محتوا در برنامه‌های دهه فجر را برشمرد و گفت: باید عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به بهترین شکل به جامعه به ویژه به جوانان تبیین و معرفی شود.
وی با اشاره به اینکه دو برنامه محوری در روز 12 بهمن و همچنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن در مرکز این استان برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: گل باران تمثال امام راحل (ره) و همچنین برگزاری سرود دانش‌آموزی و راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.
سجادی همچنین از صدا و سیما و رسانه‌های استان خواست تا در اخبار و گزارش‌های خود دستاوردهای علمی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران را برای مخاطبان تشریح کنند.
وی اظهار داشت: با تاسیس نظام جمهوری اسلامی، تحولات بسیار زیادی در بخش‌های مختلف صورت گرفته و شاخص‌ها ارتقای چشمگیری یافته است، از این رو بیان این افتخارات علاوه بر ایجاد روحیه امید و نشاط می‌تواند به بالندگی نظام و پیمودن این مسیر با گام‌های بلندتر از قبل کمک کند.
بر پایه این خبر، در این نشست نواخته شدن زنگ انقلاب، گرامیداشت یاد 11 شهید انقلاب، دیدار مسئولان با خانواده شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و ... به تصویب کمیته‌های ستاد دهه فجر خراسان شمالی رسید.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول