اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

برنامه‌های دهه فجر تخصصی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال توسط 17 کمیته به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

برنامه‌های دهه فجر تخصصی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، بهروز بهروز عصر امروز در نشست اعضای کمیته‌های تخصصی دهه فجر اظهار داشت: کمیته‌های قرآن و مساجد، فرهنگی، هنری و دانش‌آموزی و دانشجویی، زنان، ورزش و جوانان، بسیج، ایثارگران، روستایی و عشایری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، اصناف و تشکل‌های اهل سنت و کارگری، پشتیبانی، فضاسازی شهری و روستایی، اجرای مراسم و ارزیابی از جمله کمیته‌های هفده‌گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شاهین‌دژ هستند.
وی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر عملیات اجرایی 21 طرح عمرانی در بخش‌های مختلف فرهنگی، کشاورزی، آبرسانی، راه‌سازی، تولیدی، خدماتی، درمانی و آموزشی در شاهین‌دژ به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری شده است.
بهروز اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 67 میلیارد و 68 میلیون ریال هزینه شده که با بهره‌برداری از آنها برای 48 نفر فرصت اشتغال ایجاد شده است.
این مسئول تاکید کرد: در راستای اجرای بهتر برنامه‌های پیش‌بینی شده، تشکیل جلسات درون کمیته‌ای توسط مسئولان کمیته‌ها و ارائه گزارش به ستاد دهه فجر ضروری است.
بهروز تصریح کرد: باید بیشتر از گذشته در صحنه حضور فعال داشته باشیم و نسبت به انجام کارهای محوله تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر مناسب‌ترین زمان برای بیان عملکرد دستگاه‌ها و خدمات دولت خدمتگزار به مردم است.
این مسئول با بیان اینکه حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب نشان از تایید آن است، افزود: محوریت انقلاب اسلامی شعارهای انقلابی است، این انقلاب به عنوان یک نعمت الهی بر ملت ایران ارزانی شد و نباید شعارهای انقلابی فراموش شوند.
فرماندار سلماس با تاکید بر همکاری مدیران شهرستان سلماس در اجرای برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در این راستا باید تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند و در اجرایی برنامه‌ها مشارکت و حضور فعال داشته باشند.
وی با بیان اینکه مشارکت خودجوش مردم در برنامه‌های دهه فجر باید نمود داشته باشد، تصریح کرد: هرچه حضور مردم پررنگ‌تر باشد شور و شادابی و تاثیرگذاری آن بیشتر است.
بهروز گفت: به منظور ایجاد هماهنگی میان نهادها و ارگان‌ها به منظور بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی باید تلاش شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول