اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

کرمانشاه از استان‌های صاحب‌نام وقف است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در محدوده وقف از استان‌های برخوردار و صاحب‌نام محسوب می‌شود.

کرمانشاه از استان‌های صاحب‌نام وقف است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی‌مقدم در همایش وقف احسان ماندگار که ظهر امروز به مناسبت هفته وقف در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: 40 وقف جدید در سال جاری در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است‌.
وی معرفت بالا، روحیه با ایمان، اخلاص و خدامحوری مردم کرمانشاه را باعث چنین اقدام‌های خداپسندانه‌ای عنوان کرد.
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه در محدوده وقف از استان‌های برخوردار و صاحب‌نام محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: وقف مصداق کامل روحیه عشق‌، ایثار و آینده‌نگری در بعد مالی است که در مردم کرمانشاه به وفور مشاهده می‌شود.
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری‌ که فرمودند بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب فرهنگی شود، اضافه کرد‌: بقاع متبرکه فعالیت‌های‌ قابل توجهی را در بعد فرهنگی و نرم‌افزاری‌ محقق کرده است‌.
وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی در بارگاه 19 امامزاده به پایان رسیده است و کار بازسازی و مرمت 12 امامزاده نیز در سال گذشته انجام شد‌.
حسینی‌مقدم با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه‌ رتبه دوم کشور را در اعزام مبلغ داراست، اضافه کرد: در ایام محرم و صفر 120 مبلغ از حوزه علمیه به بقاع متبرکه و مناطق محروم اعزام شدند.
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: همه کارهای انجام گرفته در بخش‌های مختلف همچون وقف‌، بقاع متبرکه و فعالیت‌های فرهنگی با توجه مردم‌، مبلغان و هیئت‌های امنا بوده است.
گفتنی است؛ در پایان این همایش از مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به خاطر کسب رتبه برتر کشوری در بین روابط عمومی‌های اداره کل اوقاف‌ کشور تجلیل شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول