اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند:

مردم مشکلات طرح پزشک خانواده را تحمل کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند گفت: مردم مشکلات موجود برای اجرای طرح بزرگ و بسیار مفید پزشک خانواده را تحمل کنند تا این طرح براساس شاخص‌های تعیین شده اجرایی شود.

مردم مشکلات طرح پزشک خانواده را تحمل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، عباس نوری پیش از ظهر امروز در جلسه اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان اظهار کرد: طرح پزشک خانواده از طرح‌های بسیار مفید در افزایش سطح بهداشت در خانواده است.
وی افزود: طرح پزشک خانواده به نوعی هم‌اکنون در مرحله جنینی است لذا مردم باید تحمل کنند و درباره مشکلات آن نیز باید تاکید کرد که در حال بررسی و رفع است.
این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: این طرح در نحوه ارجاع به پزشک و مراجعه به پزشک متخصص روند بسیار مناسبی دارد و به این دلیل فواید بسیار زیادی از اجرای آن به جامعه هدف خواهد رسید.
وی با اشاره به این نکته که این طرح به صورت آزمایشی اجرا می‌شود، گفت: این طرح هم‌اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد و قطعا هر طرحی در ابتدای کار دچار مشکلاتی خواهد بود لذا باید با همکاری بین بخشی و تعامل دستگاه‌ها با هم، مشکلات و مسائل را یکی پس از دیگری حل کنند.
معاون فرماندار گتوند هم‌چنین تصریح کرد: این طرح از جمله بزرگ‌ترین طرح‌هایی است که در حوزه بهداشت و درمان اجرایی شده است لذا همکاری مردم را می‌طلبد.
نوری هم‌چنین به تغییر ساعت کاری پزشکان که یکی از وظایف کمیته اجرایی شهرستان است، اشاره کرد و گفت: از ابتدای بهمن‌ماه تا پایان سال‌جاری ساعت کار پزشکان به صورت صبح از ساعت 7:30 تا 13:30 و عصر از ساعت 15:30 تا 17:30 تعیین شد که البته منوط به تائید از سوی استان است و برای سال آینده نیز در جلسات آتی تصمیم‌گیری می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول