اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار پاکدشت صورت گرفت

بررسی مشکلات کمربندی پاکدشت

خبرگزاری فارس: مشکلات کمربندی شهرستان پاکدشت در حوزه استحفاظی شهر فرون‌آباد با حضور فرماندار شهرستان پاکدشت بررسی شد.

بررسی مشکلات کمربندی پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری فرون‌آباد، مشکلات کمربندی شهرستان پاکدشت در حوزه استحفاظی شهر فرون‌آباد با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، معاون عمرانی فرماندار و هیئت همراه، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاکدشت، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان پاکدشت در ابتدای این جلسه در ارتباط با اجرای طرح احداث کمربندی گفت: بنا به ضرورت اجرای طرح بازگشایی کمربندی شهرستان و برای رفع مشکلات موجود منطقه در راستای باز شدن گره ترافیکی شهرستان، مدیریت شهری و شورای اسلامی با جدیت پیگیر توافق با مالکین باشند که امید است نتایج مطلوب حاصل شده و گامی در جهت رفاه حال شهروندان برداشته شود.
قربانعلی مقبلی عنوان کرد: فاز نخست این کمربندی که در بخش مرکزی است از دور برگردان شهر فرون‌آباد آغاز و تا روستای ارمبویه ادامه خواهد داشت و فاز دوم کمربندی در بخش شریف‌آباد به مرحله اجرا در می‌آید.
وی کاهش بار ترافیکی شهرستان پاکدشت را از دلایل احداث کمربندی مذکور عنوان کرد و افزود: تاکنون برای صاحبان اراضی کشاورزانی که زمین‌های آنان در مسیر راه قرار گرفته تشکیل پرونده داده شده است.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول