اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

مشکلات فرودگاه تبریز برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: مشکلات ساده فرودگاه تبریز هرچه سریع‌تر باید حل شود.

مشکلات فرودگاه تبریز برطرف شود
علیرضا منادی‌سفیدان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی تبریز مشکلات ساده‌ای دارد که هرچه سریع‌تر باید این مشکلات با همت مسئولان استانی حل شود.
وی ادامه داد: یکی از این مشکلات نبود دستگاه «آر وی آر» است که با توجه به اینکه قیمت این دستگاه چندان زیاد نیست باید هرچه سریع‌تر مسئولان فرودگاه تبریز نسبت به خرید این دستگاه که جزو نیازهای اولیه فرودگاهی است، اقدام کنند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی تبریز امروز علاوه بر اینکه یک فرودگاه بین‌المللی است به‌عنوان مرکز فرود و نگهداری یک شرکت هواپیمایی خصوصی نیز محسوب می‌شود و این دلیل بزرگی است تا موانع و مشکلات این فرودگاه بزرگ حل شود تا بتوانیم در عرصه رقابت با دیگر استان‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم.
منادی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی تبریز با داشتن حدود 200 پرواز داخلی و 20 پرواز خارجی ورودی و خروجی در هفته یکی از فرودگاه‌های مهم کشور به شمار می رود، افزود: با وجود این تعداد پرواز در این فرودگاه هر هفته چیزی حدود 40 هزار مسافر از این فرودگاه استفاده می‌کنند که باید موجبات رضایت مسافران عزیز فراهم شود.
وی ادامه داد: لغو یک یا چند پرواز در روز به علت نبود تجهیزات اولیه فرودگاهی قطعا باعث نارضایتی مسافران می‌شود که باید با برنامه‌ریزی و همت مسئولان به این امر مهم توجه ویژه‌ای شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تا به حال مشکلات تجهیزات فرودگاه بین‌المللی تبریز به نمایندگان حوزه انتخابیه اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: نمایندگان استان برای خرید و انتقال دستگاه «آر وی آر» قطعا همت خواهند کرد و در صورت نیاز با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه می‌کنیم تا این مشکل ساده حل شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول