اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری:

مشکلات تیم صنعت سر جای خود باقی است/ در بهترین شرایط به پیروزی رسیدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به اینکه مشکلات تیم صنعت سر جای خود باقی است، گفت: در بهترین شرایط به پیروزی رسیدیم.

مشکلات تیم صنعت سر جای خود باقی است/ در بهترین شرایط به پیروزی رسیدیم

رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری پس از برتری تیمش در برابر استیل آذین سمنان بیان داشت: شاگردانم بازی بسیار خوبی را در برابر تیم پر مهره استیل آذین به نمایش گذاشتند که مستحق این برد بودند.

وی گفت: مشکلات تیم همچنان سر جای خود باقی است که مسئولان ورزش و استان و شهرستان باید هرچه سریع‌تر به حمایت این تیم بشتابند.

تقوی در ادامه افزود:  صنعت از تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان کشور است که متکی به بازیکنان بومی و جوان است که با توجه به بضاعت اندک این باشگاه توانسته نتایج خوبی را در لیگ کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری درباره تیم حریف گفت: استیل آذین از تیم‌هایی است که مسئولان باشگاه برای صعود به لیگ برتر بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی را جذب کردند که فکر می‌کنم از مدعیان لیگ هم باشد.

تقوی درباره پیروزی تیمش در برابر استیل آذین ابراز داشت: در روزی که هوا بارانی بود و زمین هم گل‌آلود، توپ و میدان در اختیار بازیکنانم بود و توانستیم با ارائه بازی منطقی به سه امتیاز حساس دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: برد حق مسلم بازیکنانم در این بازی بود و با این پیروزی علاوه بر جبران باخت دور رفت، توانستیم چند پله‌ای را در جدول صعود داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: بازیکنانم در برابر استیل آذین در نیمه دوم بازی بسیار خوب و جذابی را در برابر حریف انجام دادند که فکر می‌کنم اگر در ضد حملات بیشتر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی دست یابیم.

تقوی تصریح کرد: در بهترین شرایط در مقابل استیل آذین به پیروزی رسیدیم و با این برتری با پنج پله صعود از رده چهاردهم به رده نهم رسیدیم.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان موفق شد مهمان خود استیل آذین سمنان را با یک گل شکست دهد.

صنعت ساری با این پیروزی 15 امتیازی شد و با  یک بازی کمتر با چند پله صعود به رده نهم جدول 14 تیمی رسید.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول