اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد

اعزام قصه‌گویان به شهرستان‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: در طول برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در آذربایجان غربی، قصه گویان ایرانی و خارجی به شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند.

اعزام قصه‌گویان به شهرستان‌های آذربایجان غربی
فریدون سید مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این قصه‌گویان به شهرستان‌های میاندوآب، اشنویه، سلماس و خوی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه از کل قصه گویانی که به شهرستان اعزام می‌شوند یک قصه‌گو خارجی است، تصریح کرد: در این راستا در قالب کار گروه قصه گویی برای معلمان ابتدایی و آمادگی نیز کارگاه‌هایی برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره، افزود: در این راستا 10 قصه در بخش دفاع مقدس، 26 قصه در بخش آزاد، 3 قصه از 4 بانوی ادیان اجرا خواهد شد.
سید مصطفوی با اشاره به تقویم برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: پنجم بهمن ماه مهمانان خارجی و داخلی وارد ارومیه می‌شوند و ساعت 8 و 30 دقیقه شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره در محل کتابخانه‌ مرکزی ارومیه خواهیم بود.
وی با اشاره به زمان مراسم اختتامیه این جشنواره، اعلام کرد: اختتامیه این مراسم نیز 9 بهمن ماه خواهد بود.
این مسئول ادامه داد: از یک هزار و 150 قصه گو که برای حضور در این جشنواره درخواست داده بودند، گفت: در استان 53 قصه‌گو در جشنواره بین‌المللی قصه گویی استان حضور خواهند داشت.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اعلام کرد: از 53 قصه گو که در این مراسم حضور دارند 11 قصه‌گو خارجی هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول