اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای ۴۰ برنامه ویژه دهه فجر در آذربایجان غربی

کودکان ‌آذربایجان غربی شهرزاد قصه‌گوی فجر امسال می‌شوند

خبرگزاری فارس: کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 40 برنامه برای دهه فجر در نظر گرفته‌ایم، گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام، برگزاری جشنواره قصه‌گویی است که این‌بار به جای افراد بزرگسال کودکان قصه‌گو برنامه اجرا می‌کنند.

کودکان ‌آذربایجان غربی شهرزاد قصه‌گوی فجر امسال می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریبا حکیم‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه‌ کمیته امور زنان ستاد دهه فجر که در سالن شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: هم‌اکنون در دهه چهارم انقلاب قرار گرفته‌ایم پس برای اینکه جوانان و نوجوانان همانند نسل‌های گذشته به ارزش‌های انقلاب پایبند باشند باید در این راستا به طور دقیق برنامه‌ریزی صورت گیرد و برنامه‌های با کیفیت در این زمینه برگزار شود.
وی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر سال جاری مانند سال‌های گذشته در راستای گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوع و مفرح زیادی با حضور نوجوانان و کودکان برگزار می‌شود به طوری که به نظر می‌رسد این قبیل برنامه‌ها تأثیر فزاینده‌ای در شکل‌گیری شخصیت آنها و ایجاد روحیه ایثارگری به دنبال داشته باشد.
این مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ارومیه با حضور نمایندگان کشورهای مختلف برگزار شد بنابراین درصدد هستیم اگر این برنامه در ایام دهه فجر تکرار شود بیش از پیش از حضور کودکان قصه‌گو در این ایام استفاده شود.
حکیم‌زاده با بیان اینکه امسال حدود 40 برنامه برای گرامیداشت دهه فجر تدارک یافته است، ادامه داد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام، برگزاری جشنواره قصه‌گویی است که این‌بار به جای افراد بزرگسال کودکان قصه‌گو به اجرای برنامه مبادرت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: برپایی کارگاه خوشنویسی از سوره فجر، سفال‌سازی، نمایش عروسکی، خاطره‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، دعوت از رزمندگان اسلام برای سخنرانی، برپایی مسابقه قرائت و حفظ سوره فجر، برگزاری جشن وحدت و پیروزی انقلاب، برپایی مسابقات بادبادک پرانی، توزیع بسته‌های فرهنگی و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های تدارک یافته برای دهه فجر امسال محسوب می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام برپایی کارگاه پرچم‌سازی است، تصریح کرد: پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به طرح و شکل کنونی مراحلی سپری کرده است از این رو در کارگاه مذکور تلاش می‌شود با هدف آشنا کردن نوجوانان و کودکان با تاریخ کشورمان به این موضوع نیز پرداخته شود.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول