اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 6 بهمن‌ماه 90 صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی پانزدهیمن جشنواره قصه گویی کانون فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان گفت: از 6 بهمن ماه پانزدهمین جشنواره قصه گویی بین المللی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

برگزاری جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فریدون سیدمصطفوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن شماره چهار استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: این جشنواره از شش بهمن ماه آغاز و تا 9 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به حضور 11 قصه‌گوی خارجی در این جشنواره، تصریح کرد: قصه‌گویان حاضر در این جشنواره از کشورهای اردن، رومانی، تایلند، لبنان، کانادا، دانمارک، کنیا، اندونزی، آمریکا، آفریقای جنوبی، تاجیکستان، افغانستان، روسیه و پرتغال در ارومیه حضور خواهند داشت.
این مسئول با بیان اینکه این جشنواره مهمانانی از کشورهای ترکیه و سوریه خواهد داشت، افزود: یک خبرنگار روسیه‌ای که خبرنگار ویژه قصه‌گویی است در این جشنواره حضور خواهد داشت.
سیدمصطفوی مهمان ویژه این جشنواره را یکی از فعالان سیاسی شیعه لبنان عنوان کرد و گفت: شیخ نزیر فیاض مهمان ویژه این جشنواره خواهد بود.
وی در ادامه از مقاله‌های رسیده به این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: 38 مقاله، پایان نامه و تألیف به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: حضور داوران خارجی و داوری مقالات، پایان‌نامه‌ها و قصه‌ها یکی از مزیت‌های این جشنواره به شمار می‌رود.
این مسئول ادامه داد: از کل قصه‌های این جشنواره 10 قصه در بخش دفاع مقدس، 26 قصه در بخش آزاد، سه قصه از چهار بانوی ادیان است.
مصطفوی با اشاره به حضور سه قصه‌گوی ایرانی و خارجی در این جشنواره، افزود: 27 مورد از قصه‌ها به کمک ابزار و 12 قصه نیز بدون ابزار قصه‌گویی می‌شوند.
وی گفت: برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی برای معلمان و دانش‌آموزان، برگزاری تورهای گردشگری برای مهمانان این جشنواره و رونمایی از 10 کتاب بخش کودک از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول