اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود پایان یافتن طرح سوال‌ عنوان شد

قصه پرسش از شهردار ساری همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: عضو سئوال‌کننده شورای شهر ساری پس از پایان طرح‌ سئوال از شهردار ساری گفت: روال سئوال و جواب از شهردار ساری همچنان ادامه دارد.

قصه پرسش از شهردار ساری همچنان ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با محوریت طرح سئوال از شهردار ساری امشب در صحن علنی شورا برگزار شد.
این جلسه که با طرح پرسش از سوی آقامیری عضو شورای شهر ساری همراه بود با مرحله دوم  سئوالات از شهردار ادامه پیدا کرد. مرحله نخست طرح سئوالات اوایل هفته جاری در صحن علنی و عادی شورای شهر بیان شد.
بدهی دستگاه‌های اجرایی مازندران به شهرداری، مشخص نبودن معاملات و قراردادها، فهرست نبودن اموال منقول و غیرمنقول شهرداری ساری، انتقال مشاغل مزاحم به بیرون شهر، جذب نشدن درآمد شهرداری ساری، تعطیلی برخی از پروژه‌های بزرگ شهر ساری و... از جمله سئوالاتی بود که در این نشست از سوی عضو شورای شهر مطرح شد.
آقامیری پس از پایان طرح‌ سئوال‌های خود و پاسخ‌های شهردار ساری اعلام کرد: از پاسخ‌های شهردار قانع نشدم.
وی تصریح کرد: روال سئوال و جواب از شهردار ساری همچنان ادامه دارد.
سید محمد آقامیری با اعلام طرح بیش از 60 سئوال در دو نشست عادی و فوق‌العاده خاطرنشان کرد: تا زمانی که مطالبات مردم مرکز استان مازندران به نتیجه نرسد طرح پرسش از شهردار همچنان ادامه دارد.
از نکات قابل توجه این نشست و طرح پرسش، کمک تعدادی از اعضای شورای شهر ساری به شهردار در پاسخ به سئوالات بود. بهروش و باقری در بخشی از مرحله پرسش و پاسخ به کمک شهردار آمدند. 
 
* حاشیه‌های نشست فوق‌العاده
در حاشیه این نشست، صالحی‌نیا نایب رئیس شورای شهر به این بهانه که می‌خواهد در جلسه ساعت شش یک سازمان شرکت کرد جلسه علنی شورای شهر ساری را ترک کرد.
آقامیری در بخشی از سخنانش به رسانه‌هایی خطاب کرد که اعضای شورای شهر ساری را به عدم بهره‌مندی از مشاوران مدیریت شهری متهم کردند که نقیبی رئیس شورای شهر ساری، حرف رسانه‌های منتقد در این زمینه را تایید کرد.
تناقض در ارائه آمار هزینه‌ها برخی پروژه‌ها از جمله پل ولیعصر ساری یکی از پرسش‌های مطرح شده بود که به دلیل پرداختن به موضوع‌های دیگر سئوالات، رد این موضوع گم شد و آمار هفت میلیارد و ده‌ها میلیارد تومانی اعلام شد.
آقامیری که ظاهراً از تمام پاسخ‌های شهردار قانع نشده بود در پایان سخنانش گفت: چون حق سئوال از من سلب نشد از مدیریت شورا و همکارانش تشکر می‌کنم.  
نقیبی رئیس شورای شهر ساری پس از طرح سئوالات گفت: 80 درصد سئوالات آقامیری سئوالات دیگر اعضای شورای شهر نیز بوده است.
وی تاکید کرد: توضیح‌خواستن از شهردار وظیفه تمام اعضای شورای شهر است که هیچ وقت نباید فراموش شود.
مهدی رضایی فرح‌آبادی رئیس سابق شورای شهر و عضو فعلی شورای شهر ساری پس از پایان پاسخ‌های شهردار عنوان کرد: حجازی می‌تواند وزیر شود چون مانند فولاد آبدیده است و حتی استیضاح مجلس را نیز تحمل می‌کند.
علی حجازی که موضوع استیضاح خود را در پیش رو دارد، متذکر شد: حمایت و هدایت اعضای شورای شهر ساری را برای ادامه مدیریت و موفقیت‌ها در برنامه‌ها نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر حق دخالت در تمام موارد مرتبط با شهرداری را دارند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری سازی نیز با پیگیری‌های شورا و شهرداری راه‌اندازی شد و مسئول روابط عمومی شورا با حفظ سمت مسئولیت این اداره را دارد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول