اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان ‌و بلوچستان:

آمریکا با حربه‌های مختلف قصه شکست را تکرار می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آمریکا با مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین حربه‌ها به مقابله علیه ایران برخاست اما قصه تکراری شکست سرنوشت آن بود.

آمریکا با حربه‌های مختلف قصه شکست را تکرار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه، تجلی شکوهمند پیوند ملت ایران با اصل ولایت‌فقیه با دل و جان است.
وی افزود: در ابتدای شکل گیری انقلاب در ایران، استکبار جهانی تمام توان خود را در عرصه‌های نظامی و اطلاعاتی برای مقابله با آن بکار برد تا مانع پیروزی انقلاب در ایران شود اما انقلاب با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به سر منزل پیروزی رسید.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: استکبار جهانی و متحدانش در طول عمر پر برکت انقلاب حربه‌های متفاوتی برای تغییر انقلاب به کار بستند که همه آنها منجر به شکست شد.
دانشی بیان کرد: انقلاب اسلامی حسرت پیروزی بر دل دشمنان اسلام را بارها و بارها در طول انقلاب اسلامی گذاشته است.
وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین توطئه‌ها را در ترکش قرار داد و همه کشورهای دنیا را وارد عرصه رویارویی با ایران کرد اما قصه شکست سرنوشت آن بود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به نقش و جایگاه ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: ولایت‌فقیه آگاه و بصیر، کسی است که همه هیجانات را هدایت و نگاه‌ها را به یک سمت و سو متوجه کند.
دانشی ادامه داد: ولایت‌فقیه، حلقه مفقوده خیزش‌های کشورهای اسلامی است.
وی گفت: کشوری همچون افغانستان زمانی توانست ماشین قدرت سرخ شوروی سابق را از حرکت بیندازد اما اکنون در مقابل ترفندهای دشمنان اسلام تاب مقاومت را هم ندارد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ولایت‌فقیه برگرفته از مکتب شیعه است که پویایی اهل بیت(ع) را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/م30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول