اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

تلاش‌های مسئولان کمیته امداد عبادتی ارزشمند است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به خدمات کمیته ‌امداد امام خمینی (ره) گفت: تلاش‌های مسئولان کمیته امداد عبادتی ارزشمند است.

تلاش‌های مسئولان کمیته امداد عبادتی ارزشمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دفتر امام جمعه ورامین، تبارک سبحانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون مدیر کل و مدیر کمیته امداد شهرستان ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار کردند.
آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی در دیدار مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: تلاش‌های مسئولان کمیته امداد عبادتی ارزشمند است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین کمیته امداد امام (ره) را از آثار پر برکت امام راحل دانست و افزود: کمیته امداد امام(ره) نهادی است که سعی می‌کند جوشش انفاق را در جامعه ایجاد کند و این مطلب بسیار مهم است، البته توجهات دولتی نیاز است و باید باشد لکن مردم در امور خیر باید حضور داشته باشند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این تلاش‌های کمیته امداد امام (ره) در راستای خدمت به محرومان عبادتی ارزشمند است چرا که کمک به ضعفا و سائلین عبادت است، بحمدالله کمیته امداد هم موفق است و توانسته تا حدود بسیار بالایی رضایتمند عمل کند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری‌های صمیمانه کمیته امداد جهت رسیدگی به وضع محرومان از این کمیته به عنوان مسئول کمیته تعاون ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خواست با برنامه ریزی مناسب در شهرستان‌های استان تهران توسط ادارات و نهادهای عضو کمیته خدمات مناسبی برای محرومان صورت گیرد.
این گزارش حاکی است، تبارک سبحانی در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد کمیته امداد ارائه کرد و اعطاء وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال برای مدد جویان، بیمه زنان زیر ۵۰ سال و اقدامات فرهنگی مانند طرح فلاح را از جمله اقدامات کمیته امداد ذکر کرد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول