اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر:

ترور دانشمندان برای دشمن حکم خودکشی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای و به شهادت رساندن آنها برای دشمن حکم خودکشی را دارد.

ترور دانشمندان برای دشمن حکم خودکشی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری در جمع مردم عزادار شهرستان آزادشهر ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و فرزندان بزرگوارش امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)  اظهار داشت: اقدامات اینچنینی قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند و با عکس‌العمل دولت و ملت ما مواجه خواهد شد و می‌تواند نابودی هر چه زودتر استکبار جهانی را به دنبال داشته باشد.
وی تصریح کرد: دشمن با اسلام و این نظام مشکل دارد و می‌داند که دین ما برای از بین بردن کفر و نفاق و جایگزین کردن صلح و صفا در تمام جهان برنامه دارد از این‌رو نمی‌تواند از مادیات و دنیای پرزرق و برق دست بردارد و سعی دارد در طرح و برنامه‌های ما خلل ایجاد کند و اصل برنامه‌های اسلام و قرآن را به بیراهه بکشاند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر اضافه کرد: دستیابی به فناوری انرژی هسته‌ای و بسیاری از علوم دیگر در نتیجه یک برنامه‌ریزی منسجم و صرف هزینه‌های بسیار به دست آمده از این‌رو دشمن اگر فکر می‌کند با ترور احمدی‌روشن و سایر دانشمندان هسته‌ای ما را از رسیدن به اهداف ما دور می‌کند سخت در اشتباه است.
سایری تصریح کرد: ملت شریف ایران به پشتوانه بیش از یک‌هزار و 400 سال فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی می‌کوشد تا برای خود تصمیم بگیرد و محتاج بیگانگان نباشد لذا بسیار ساده‌لوحانه است که فکر می‌کنند با تهدید و تحریم می‌توانند ما را به سمت و سوی خواسته‌های دنیوی خود هدایت کنند و از نعمات و برکات آخرت که در دین اسلام به آن اشاره شده است، دور کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: ما ملتی امتحان پس داده هستیم و کشته شدن و از شهادت در راه و اهدافمان نمی‌ترسیم و این را در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به جهانیان نشان داده‌ایم.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی یکپارچه آماده است تحت فرمان ولایت فقیه علیه دشمنان اسلام و نظام جبهه بگیرد و از داشته‌ها و ارزش‌های به دست آمده به بهترین شکل ممکن پاسداری کند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول