اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راسک:

فریب‌خوردگان ترور امام جمعه راسک ‌رسوا خواهند شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه راسک گفت: کسانی که فریب عوامل استکبار جهانی را می‌خورند و اقدام به ترور می‌کنند برای همیشه در پیشگاه خداوند و وجدان بشریت رسوا خواهند شد.

فریب‌خوردگان ترور امام جمعه راسک ‌رسوا خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راسک، حجت‌الاسلام علی‌اصغر کمالی پور عصر امروز در مراسم تشییع جنازه شهید مولوی جنگی زهی امام جمعه اهل سنت راسک اظهار کرد: مولوی مصطفی جنگی زهی شهید بصیرت و عالم و پیرو ولایت و دوستدار نظام بود که مورد خشم و ترور کینه‌توزان استکبار قرار گرفت.

وی به اوضاع ناامنی در کشور افغانستان اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از موقعیت ناامنی در این کشور سعی در انجام حرکت‌های ناامنی و تروریستی در این استان دارند که مسئولان سیستان و بلوچستان باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم از مولوی مصطفی جنگی زهی به عنوان عالمی وارسته و شهید بصیرت و بیداری اسلامی یاد کرد و گفت: دشمن و استکبار جهانی بداند با ترور مولوی جنگی زهی نمی‌تواند در وحدت بین مردم شیعه و سنی خللی ایجاد کند.

‌علیرضا عظیمی جاهد افزود: استکبار بداند به زودی هزاران مولوی جنگی زهی دیگر در دامان مادران این منطقه پرورش خواهند یافت.

مولوی جنگی زهی، امام جمعه مسجد خضرای راسک در سخنرانی‌های خود، انتخابات مجلس شورای اسلامی را حساس‌ترین صحنه سیاسی ـ اجتماعی کشور عنوان کرده و گفته بود: دشمنان اقدامات خود را برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه انتخابات به طور بسیار ویژه انجام می‌دهند اما بدانند پاسخ آنها توسط مردم غیور و همیشه در صحنه ملت ایران اسلامی قاطع و دندان شکن خواهد بود.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول