اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ترور نشانه ضعف دشمن است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به ترور از بی‌ارزش‌ترین اقدامات امنیتی است که نشان از ضعف و ناامیدی دشمن دارد.

ترور نشانه ضعف دشمن است
جواد کریمی قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اظهار داشت: دستگاه امنیتی کشور برای محافظت از جان دانشمندان با کمبود امکانات و نفرات امنیتی و اطلاعاتی مواجه نبوده و همیشه با اقدامات مناسب و به جای خود در راستای محافظت از جان دانشمندان ایران اسلامی موفق عمل کرده‌اند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: تجربه ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در راستای منتفی‌ کردن تهدیدات رژیم صیونیستی، آمریکا و انگلیس نشان از توان‌مندی بالای نظام در این زمینه دارد و چنانچه کسری و یا خلأیی در سیستم امنیتی وجود داشته باشد باید توسط دستگاه‌های تصمیم‌گیر در سطوح امنیتی و دولتی مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به این مطلب که اقدامات تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای ایرانی سابقه طولانی دارد، خاطرنشان کرد: هشدارها و اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران تاکنون در ارتباط با چنین ترورهایی انجام داده است جنبه‌ بازدارندگی قوی داشته و عملا توانسته است به ‌طور کامل مانع از انجام چنین اقداماتی در کشور شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام به ترور از بی‌ارزش‌ترین اقدامات امنیتی است که گویای ضعف و ناتوانی دشمن استکباری در کنترل و مهار حرکت رو به‌ جلوی جمهوری اسلامی ایران در راستای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.
کریمی‌قدوسی ضمن بیان این مطلب که هیچ اقدامی از جمله اقدامات تروریستی نمی‌تواند خللی در روند برنامه صلح‌‌آمیز هسته‌ای ایران ایجاد کند، اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام تصور می‌کنند که با ایجاد مشکل در سیستم تحقیق، مطالعات و پژوهش‌های کشور می‌توانند روند دستیابی کامل و جامع ایران را به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای متوقف کنند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنان به این نتیجه رسیده‌اند که قادر به متوقف کردن ملت ایران از پیشرفت در علوم برجسته و روز جهان نیستند،‌ بنابراین تنها راهی که به تعبیر غلط خودشان باقی‌مانده ترور دانشمندان و اساتید برجسته در عرصه دانش هسته‌ای ایران است.
وی این اقدامات تروریستی را بخشی از تلاش‌های دشمن برای مختل کردن برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشور عنوان کرد و گفت: این اقدامات نشانگر موفقیت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ایران در راستای بهره‌برداری صلح‌آمیز از انرژی اتمی است و ملت ایران هم‌چنان در راستای دستیابی به اهداف خود در عرصه دانش هسته‌ای استوار بوده و اقدامات تروریستی از این دست در خواست ملت ایران خلل ایجاد نمی‌کند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مسلم خود برای استفاده از انرژی هسته‌ای در راستای مقاصد صلح‌آمیز معامله نخواهد کرد و هیچ‌گونه فشار سیاسی و اقتصادی و یا حملات تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای کشورمان نمی‌تواند ملت ایران را از کسب این حقوق باز بدارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم وزارت اطلاعات با موضع‌گیری‌های هوشمندانه و هشدارهای جدی، دشمنان ایران که آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی در رأس آنان قرار دارند، بتواند اقدامات بازدارنده و مناسبی در ارتباط با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور به انجام برساند.
انتهای پیام/آ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول