اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کاشمر:

خدمت به خانواده شهدا از بزرگترین نعمت‌های الهی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را از بزرگترین نعمت‌های الهی دانست.

خدمت به خانواده شهدا از بزرگترین نعمت‌های الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی محمودی عصر امروز در دیدار هفتگی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان اظهار داشت: تمام سختی‌هایی که خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران اسارت متحمل شده‌اند اصل و منشأ توجهات حق تعالی است و امروز خدمت به این عزیزان از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند است که به بندگانش عنایت کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر ایران اسلامی با خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا ما امروز در سایه آن در آسایش و امنیت کامل باشیم خاطرنشان کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب و اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری وظیفه همه ماست، چرا که در وصیت‌نامه‌های شهدا به آن تاکید شده است.

سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران تاکنون در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان سربلند بیرون آمده تصریح کرد: باید در ادامه راه شهیدان از آبروی نظام و سربلندی و عزت ایران اسلامی دفاع کنیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

محمودی برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یک رخداد بزرگ سیاسی در اسفند‌ماه سال‌جاری عنوان و تصریح کرد : امروز تمام دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی ایران درصدد مایوس کردن ملت و شرکت نکردن آنها در انتخابات هستند، بنابراین هر فردی که ذره‌ای به این نظام و انقلاب پایبندی و تعلق خاطر دارد باید در راستای حضور حداکثری و انتخاباتی پرشور تلاش کند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول