اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان ارزش‌های انقلاب ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است.

تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان ارزش‌های انقلاب ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد قناعتی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای بستک اظهار داشت: امنیت ،سازندگی و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون پاک شهدایی است که بدون هیچ چشم‌ داشتی با صبر و استقامت، بصیرت و بینش، جان خود را نثار راه انقلاب کردند.
وی افزود: پایه‌های بنای انقلاب اسلامی بسیار مستحکم هستند و هرگز سست نخواهند شد چون بنیان آن ریشه در خون شهدا دارد.
فرماندار بستک تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا، وظیفه دینی و اسلامی ماست که می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک خانواده شهدا و جانبازان را سرمایه‌های اصلی ملت ایران دانست و بیان داشت: ملت ایران و مسئولان نظام تا ابد مدیون خانواده شهدا و مرهون جانفشانی‌های فرزندان رشید این مرز و بوم هستند.
وی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وفادارترین قشر ملت به مسیر انقلاب و اسلام دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهیدان، عزیزترین کسان خود را تقدیم انقلاب کردند و بیشترین حق را بر گردن ملت دارند.
قناعتی بیان داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود دین خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی ادا کردند و امروز ما با خدمت به خانواده‌های معظم آنان می‌توانیم گام‌های اساسی را در راستای حفظ بسیاری از ارزش‌ها از جمله ایثارگری برداریم.
فرماندار بستک گسترش فرهنگ ایثارگری و انتقال رشادت‌های ایثارگران طی دوران دفاع مقدس به نسل جوان امروزی را یکی از رسالت‌های مهم خانواده‌های معظم شاهد و نهادهای فرهنگی در راستای شناسایی اهداف و آرمانهای شهدا دانست.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب در کمرنگ کردن ارزش‌های والای نظام اسلامی و اعتقادات دینی در بین جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای گسترش فرهنگ ایثارگری را یکی از راه‌های ضروری برای مقابله با شبیخون فرهنگی و فرهنگ منحط غربی و جنگ نرم اعلام کرد.
شهرستان بستک تاکنون 30 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول