اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌شرقی تاکید کرد

برنامه‌ریزی منسجم برای تجلیل ویژه از خانواده‌های شهدا

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌شرقی، بر برنامه‌ریزی منسجم و اهتمام جدی از سوی مردم و مسئولان برای تجلیل ویژه از جامعه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در جشن‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

برنامه‌ریزی منسجم برای تجلیل ویژه از خانواده‌های شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌شرقی، بهلول نعمتی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی ایثارگران ستاد دهه فجر استان از ایام‌الله دهه فجر به عنوان فرصت مغتنم برای پاسداشت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب یاد کرد.
وی گفت: فرآیند تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید مستمر و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا آنان احساس کنند که تلاش آنها برای دفاع از آرمان انقلاب اسلامی و کیان میهن اسلامی فراموش نمی‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی افزود: دشمن در دوره جدید به اقتضای زمان تلاش می‌کند تا با زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب در جامعه به ویژه در میان خانواده معظم شهدا و جانبازان، یاس و ناامیدی ایجاد کند و از این طریق به خیال خود به نظام ضربه بزند.
نعمتی تصریح کرد: به‌حمدالله نظام اسلامی در هر عرصه‌ای دستاوردهای بزرگی دارد و امروز برای بسیاری از مردم جهان و کشورهای اسلامی الهام‌بخش و امیدوارکننده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز همه نگرانی و تهدیدهای دشمن به خاطر این است که دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی الگو و نمونه‌ای برای سایر کشورهای دنیا شود، از این رو آنها پیوسته تلاش می‌کنند تا به صورت مستقیم و یا به وسیله برخی سخنان، این دستاوردها را زیر سؤال ببرند و در جامعه ایجاد یاس کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌شرقی، از ایام دهه فجر به عنوان فرصت مناسب برای توجه بیشتر به جامعه ایثارگران یاد کرده و پیشنهاد کرد هر یک از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و انقلابی استان در این ایام، حداقل یک برنامه خاص برای تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا برگزار کنند.
در کمینه ایثارگران ستاد دهه فجر استان راهکارهای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همچنین ساز و کارهای ترویج و توسعه روحیه ایثارگری، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بررسی و مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول