اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت

احداث و تعمیر 1400 واحد مسکونی مددجویی روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 400 واحد مسکونی مددجویی روستایی احداث و تعمیر شده است.

احداث و تعمیر 1400 واحد مسکونی مددجویی روستایی در زنجان
بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد حمایتی است، افزود: در این راستا مسئولان امداد زنجان اقدامات بسیاری را در زمینه توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده‌اند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با ایجاد اشتغال، احداث و تعمیر مسکن اقدام به خودکفایی و توانمندی مددجویان زیر پوشش خود کرده است، ادامه داد: کمیته امداد زنجان هم در بحث اشتغالزایی و هم در بحث احداث مسکن برای مددجویان زیر پوشش این نهاد به فراتر از میزان تعهد خود عمل کرده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال تعهد کمیته امداد زنجان برای احداث مسکن مددجویان 2 هزار واحد مسکونی است.
وی اذعان داشت: تعهد کمیته امداد زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی به دو بخش ساخت، تعمیر و احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی تقسیم می‌شود.
ولیزاده با بیان اینکه هدف گذاری کمیته امداد زنجان برای خرید واحدهای مسکونی شهری در زمان تعیین شده 420 واحد بوده است، ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 600 واحد مسکونی شهری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد خریداری شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد زنجان در زمینه واحدهای مددجویی روستایی یک هزار واحد بوده است، افزود: در 9 ماهه سال جاری کمیته امداد زنجان نسبت به احداث، تعمیر، بازسازی و خرید یک هزار و 400 واحد مسکونی مددجویی اقدامات لازم را انجام داده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: اقدامات کمیته امداد زنجان در مورد تامین مسکن مددجویان در زمینه‌های مختلفی از قبیل مسکن مهر، ساخت و احداث واحد جدید، تعمیر، نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده بوده است.
وی با بیان اینکه 10 میلیون تومان تسهیلات برای نوسازی و تعمیر واحدهای روستایی استان اختصاص یافته است، افزود: همچنین 25 تا 30 میلیون تومان تسهیلات نیز برای واحدهای شهری اختصاص یافته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول