اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی دشتستان خبر داد

ارائه خدمات بهزیستی به 14 هزار نفر در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی دشتستان از ارائه خدمات بهزیستی به 14 هزار نفر در دشتستان خبر داد.

ارائه خدمات بهزیستی به 14 هزار نفر در دشتستان
علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است و ارائه خدمات مستمر به جامعه هدف و بهبود خدمات از مهم‌ترین وظایف این نهاد در دشتستان است.
وی عنوان کرد: برای ارائه خدمات بهینه به افراد تحت پوشش از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنیم و هم‌اکنون بیشتر افراد تحت‌پوشش از کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده رضایت کامل دارند.
رئیس اداره بهزیستی دشتستان از ارائه خدمات به 14 هزار نفر در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون تعداد 14 هزار و 500 نفر در دشتستان از خدمات مستمر و غیرمستمر اداره بهزیستی استفاده می‌کنند که حدود 4500 نفر از خدمات مستمر و حدود 10 هزار نفر نیز از خدمات غیرمستمر و حمایتی این نهاد برخوردار هستند.
هوشیار تصریح کرد: خدمات‌رسانی به بیش از 5 هزار معلول دشتستانی نیز از جمله خدماتی است که با همه توان در این راستا فعال هستیم.
وی اضافه کرد: معلولان قشر حساسی از جامعه هستند که باید در ارائه خدمات به این قشر نهایت دقت را داشته باشیم و باید نسبت به توانمند کردن معلولان اهتمام ورزیم.
هوشیار با اشاره به توانمندی‌هایی که در وجود این قشر جامعه است گفت: قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تدوین یافته، اما این تلاش‌ها کافی نیست و توجه به رفع مشکلات این عزیزان مستلزم دلسوزی بیشتر دستگاه‌ها و مسئولان است.
رئیس اداره بهزیستی دشتستان ابراز داشت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان مستمری برای مددجویان دشتستان پرداخت شده و این میزان در سال جاری افزایش خواهد داشت.
این مسئول همچنین از ارائه تسهیلات برای اشتغال 400 مددجوی دشتستان در مشاغل خانگی خبر داد و گفت: تسهیلات لازم برای این امر تخصیص یافته و این امر در خودکفایی مددجویان و بهبود اوضاع معیشتی این قشر بسیار تاثیرگذار است.
وی در پایان اذعان داشت: با همکاری مدیران ارشد دشتستان و با حمایت مدیرکل بهزیستی در ارائه خدمات بهینه به افراد تحت پوشش خدمات لازم ارائه شده و باید نسبت به تداوم این امر تلاش بیشتری کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول