اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی مشهد خبر داد

هدیه 2 میلیارد تومانی یک خیر به بهزیستی مشهد

خبرگزاری فارس: مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی مشهد گفت: یک ساختمان مجلل به ارزش دو میلیارد تومان در مشهد از سوی یک خیر تهرانی به بهزیستی اهدا شد.

هدیه 2 میلیارد تومانی یک خیر به بهزیستی مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی، محمد هادی اشرافی اظهار داشت: این ساختمان که 500 متر مربع زمین و 580 متر زیر بنا دارد در دو طبقه ساخته شده و در خیابان کوهسنگی که یکی از بهترین مناطق مشهد است، قرار دارد.
وی افزود: این خیر که مایل نبوده نامش در جایی ذکر شود این ساختمان را به نام بهزیستی سند زده تا در راه منافع و نیازهای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی مشهد استفاده شود.
وی در زمینه تعداد ایتام در مشهد یادآور شد: در حال حاضر 35 خانه فرزندان در مشهد فعال هستند که در مراکز تحت نظارت بهزیستی از یک هزار و 50 فرزند بی‌سرپرست و بدسرپرست نگهداری می‌کنند.
وی اضافه کرد: همچنین 770 فرزند امدادبگیر در خانواده‌های اقوام و خویشان خود نگهداری می‌شوند که امدادبگیر هستند و از مستمری امدادی بهزیستی بهره‌مند هستند.
مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی مشهد گفت: 76 دانشجو که از دوران کودکی تحت پوشش بهزیستی بوده‌اند در حال حاضر مراحل تحصیل در دانشگاه را می‌گذرانند که در حال حاضر نیز در زمینه‌ شهریه‌ دانشگاه و برخی موارد دیگر از بهزیستی کمک دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول