اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

بیش از هزار واحد مسکونی به افراد تحت پوشش بهزیستی اصفهان واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از تحویل 1200 واحد مسکونی به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان اصفهان خبر داد.

بیش از هزار واحد مسکونی به افراد تحت پوشش بهزیستی اصفهان واگذار می‌شود
محمود محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی استان اصفهان در زمینه مسکن به افراد تحت پوشش بیش از تعهد‌های خود عمل کرده است، اظهار داشت: بهزیستی استان اصفهان مسکن افراد تحت پوشش را از طریق مسکن مهر، مصوبات سفرهای ریاست جمهوری، سازمان مسکن و شهرسازی و نیز تعهدات بهزیستی به صورت ویژه دنبال کرده است.
وی افزود: هم‌زمان با دهه فجر فعالیت‌هایی که در طول سال‌جاری برای مسکن انجام شده است در غالب تحویل یک هزار و 200 باب مسکن به مددجویان تحویل داده‌ شود.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه برای 18هزار نفر متقاضی مسکن تهیه شده و در طی سال‌های آینده تحویل داده‌ شود، تصریح کرد: امسال با توجه به وجود مسکن مهر طرح خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش به صورت ویژه برای معلولان هم پیگیری شد که به صورت نهایی تا پایان سال بیش از یک هزار و 200 باب خانه تحویل این افراد می‌شود.
وی ادامه داد: در این راستا تسهیلاتی را برای معلولان روستایی به صورت پروانه ساخت مسکن به همراه وام در نظر گرفته‌ایم.
محمدزاده بیان داشت: 15 نقطه در استان اصفهان برای ساخت معلولان در نظر گرفته شده که اکنون در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه 170 هزار مسکن برای معلولان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: معلولان بالای 20 سال و مجرد هم می‌توانند از تسهیلات مسکن مهر استفاده کنند.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: هر چند سازمان بهزیستی متولی معلولان است، اما تهیه مسکن آنان تنها به بهزیستی مربوط نبوده و سازمان بهزیستی تنها تسهیل‌گر مسکن به آنها است.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول