اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اعلام کرد

خدمات‌رسانی بهزیستی به 55 هزار نفر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از خدمات‌رسانی بهزیستی به 55 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد.

خدمات‌رسانی بهزیستی به 55 هزار نفر در استان بوشهر
اکبر گرگوری‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان بوشهر یک نهاد خدمات‌رسان است و خدمات شایسته‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کند.
وی افزود: در حال حاضر حدود 7 هزار معلول در شهرستان‌های مختلف شناسایی شده که خدمات لازم برای توانبخشی به این عزیزان ارائه می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد 4 هزار و 200 نفر از معلولین از خدمات سازمان بهزیستی استان استفاده کردند که این میزان نسبت به سال 87 بیش از 130 درصد رشد داشته است.
گرگوری‌مطلق یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 9 هزار نفر از خدمات بیمه تکمیلی بهزیستی در استان برخوردار هستند، ضمن اینکه بیش از 8 هزار و 500 نفر نیز از خدمات کلینیک توانبخشی استان برخوردارند.
وی از خدمات‌رسانی به 300 دانشجو در استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 600 دانش‌آموز نیز در استان بوشهر زیرپوشش بهزیستی هستند و از خدمات متنوع این نهاد در امر تحصیل بهره‌مند هستند.
این مسئول گفت: در حال حاضر تعداد 4 هزار و 150 نفر از کم‌توانان ذهنی در استان شناسایی شده‌اند که از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.
گرگوری‌مطلق بیان کرد: هم‌اکنون 16 مرکز غیردولتی به معلولان ذهنی خدمات‌رسانی می‌کنند و تلاش داریم نسبت به افزایش کیفیت خدمات برنامه‌ریزی کنیم.
وی از خدمات‌رسانی به 55 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد و افزود: این میزان از افراد زیرپوشش در شهرستان‌های 9 گانه استان بوشهر از خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی برخوردارند.
گرگوری‌مطلق اذعان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار فعال هستیم و راه‌اندازی مراکز مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این استان در دستور کار بهزیستی است و به ویژه در مناطق پر خیر این امر با شتاب بیشتری انجام می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مدیران و کارکنان بهزیستی استان با همه توان و انرژی در امر خدمات‌رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنند و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول