اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس دانشجویی مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌رضوی خبر داد

تحصیل 850 دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: کارشناس امور آموزشی و دانشجویی مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: 850 دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی تحصیل می‌کنند.

تحصیل 850 دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان‌رضوی، فاطمه بطهایی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 850 دانشجو که در 15 رشته مددکاری اجتماعی، تربیت مربی مراکز پیش از دبستان، مربی کودکان استثنایی، مربی معلولان ذهنی، تربیت مربی خانه کودک و نوجوان، حسابداری، روابط عمومی و مدیریت امداد در سوانح تحصیل می‌کنند.
کارشناس امور آموزشی و دانشجویی مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌رضوی افزود: در فرایند دانش‌افزایی اجتماعی وجود رشته‌های مرتبط با فعالیت‌های بهزیستی، تأثیر بسزایی گذاشته است. 
بطهایی گفت: این مرکز با داشتن فضای محیطی معادل 8 هزار مترمربع و زیربنایی برابر 4 هزار مترمربع دارای 13 کلاس و دو کارگاه آموزشی کامپیوتر و کاردستی است.
کارشناس امور آموزشی و دانشجویی مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌رضوی در ارتباط با رشته‌هایی که به تازگی در این مجموعه راه‌اندازی شده‌است، گفت: رشته‌های امور اداری، تعاون، اشتغال، جلب مشارکت‌ها و کارشناسی اصلاح و تربیت از رشته‌های جدید هستند که از ترم‌ آینده دانشجو می‌پذیرند.
وی اظهارداشت: پیش‌بینی می‌شود که تا ترم آینده، تعداد دانشجویان این مرکز به یک هزار نفر برسد.
بطهایی افزود: در گروه تربیت مربی پیش دبستانی که در حال حاضر 175 دانشجو به صورت ترمی و پودمانی مشغول تحصیل در آن هستند تا‌کنون 53 نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند.
کارشناس امور آموزشی و دانشجویی مرکز علمی کاربردی بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: هم‌چنین در گروه مربی معلولان ذهنی 11 نفر فارغ‌التحصیل شده و 22 نفر مشغول تحصیل هستند.
وی افزود: در گروه مددکاری اجتماعی 70، در گروه نرم‌افزار کامپیوتر 36، در حسابداری مالی 69 و در گروه آسیب‌شناسی اجتماعی گرایش پیشگیری از اعتیاد 56 نفر مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول