اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی خبر داد

تعیین تکلیف 349 نفر از 377 نامزد نهمین دوره مجلس در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: تاکنون شرایط 349 نفر از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های نظارت استان مورد بررسی و تعیین تکلیف شده است.

تعیین تکلیف 349 نفر از 377 نامزد نهمین دوره مجلس در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش یک هفته‌ای هیئت‌های نظارت استان خراسان‌رضوی و هیئت‌های مرکزی، برای 349 نفر از 377 نفر کاندیدای نهمین دوره تعیین تکلیف کردند و مراتب در روز دوم بهمن‌ماه سال‌جاری از طریق فرمانداران سراسر استان به نامزدها اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در ادامه افزود: تعداد 12 نفر از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنها در هئیت‌های اجرای تایید نشده بود به رأی هیئت‌های اجرایی اعتراض نکردند که بر این اساس همان نتیجه هیئت نظارت استان در سیستم برای آنان منظور شد. 

غفاری گفت: 16 نفر در مراحل ثبت‌نام و بررسی صلاحیت انصراف خود را اعلام کردند، بنابراین نقل‌قولی که از سوی من مطرح شده را تکذیب می‌کنم و برای این موضوع مصاحبه‌ای نداشته‌ام.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی ادامه داد: مطابق تبصره 3 ماده 52 قانون انتخابات داوطلبانی که صلاحیت آنها به تایید هیئت‌های مرکزی و هیئت نظارت استان نرسیده است می‌توانند مراتب اعتراض خود را به صورت مستقیم به شورای نگهبان اعلام کند. 

غفاری خاطرنشان کرد: شورای نگهبان از روز گذشته به مدت 20 روز صلاحیت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و نتیجه قطعی و نهایی توسط وزارت کشور اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در ارتباط با اطلاع‌رسانی برای انتخابات گفت: در اطلاع‌رسانی برای انتخابات باید از مسیر قانونی و مطرح شده برای اعلام نتایج استفاده شود.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول