اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس آذربایجان شرقی تاکید کرد

برخورد پلیس با تخلفات انتخاباتی بدون ملاحظات سیاسی

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی پلیس آذربایجان شرقی گفت: پلیس در برخورد با تخلفات احتمالی انتخاباتی بدون ملاحظات سیاسی به طور عادلانه برخورد خواهد کرد.

برخورد پلیس با تخلفات انتخاباتی بدون ملاحظات سیاسی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام داود روحانی صبح امروز در جلسه توجیه سیاسی کارکنان پلیس استان اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک ارگان بی‌طرف برقراری امنیت در حوزه‌های رای‌گیری را عهده‌دار خواهد بود و کارکنان باید تمام تلاش خود را در برگزاری هرچه منظم‌تر این انتخابات روا دارند.
وی گفت: کارکنان انتظامی بر له یا علیه هیچ کاندیدی نخواهند بود و در این عرصه فعالیتی نخواهند داشت.
حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: در ایام تبلیغات انتخاباتی ملاقات‌های مسئولان انتظامی با کاندیداها در حکم تبلیغ انتخاباتی برای این افراد است و کارکنان حتماً باید از چنین ملاقات‌ها و دیدارها در این ایام خودداری کنند.
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان بر شرکت کارکنان انتظامی و خانواده‌هایشان به عنوان یک تکلیف اجتماعی تاکید کرد و گفت: از آنجا که شرکت در انتخابات وظیفه تمام آحاد جامعه است، عوامل انتظامی علاوه بر تامین امنیت انتخابات به طور آگاهانه در این انتخابات شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/م30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول