اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان:

حضور حداکثری در انتخابات موجب سرخوردگی دشمنان نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: حضور حداکثری مردم موجب سرخوردگی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

حضور حداکثری در انتخابات موجب سرخوردگی دشمنان نظام می‌شود
حسین میرزاپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از انتخابات حساس و تاثیر گذار نظام محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان انجام شده است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهداف این هیئت است.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان بر لزوم بسترسازی‌های مناسب برای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به اهمیت انتخابات در کشور باید زمینه حضور مردم در انتخابات به خوبی فراهم شود.
وی با حساس خواندن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این انتخابات به دلیل مسائل پیش‌روی نظام از انتخابات حساس در کشور محسوب می‌شود.
میرزاپور با اشاره به فتنه 88 و حضور گسترده مردم در برائت از فتنه‌گران در 9 دی بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های دشمنان خدشه‌دار کردن انتخابات و جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات است.
وی خیزش‌های صورت گرفته در منطقه را عامل دیگر حساس بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد و افزود: ایران الگوی کشورهای اسلامی است که دشمنان سعی می‌کنند از الگوگیری کشورهای اسلامی از ایران جلوگیری کنند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان یادآور شد: دشمنان اسلام می‌خواهند با کاهش حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات را خدشه‌دار کنند.
وی تصریح کرد: افراد وابسته به کانون‌های ثروت و قدرت برای حضور در انتخابات برنامه‌ریزی کرده و برای ورود به انتخابات فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهند.
میرزاپور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مردم با بصیرت و آگاهی نسبت به انتخاب نمایندگان خود اقدام کنند.
وی با اشاره به توطئه‌ها و فشارهای دشمنان در بخش‌های مختلف از جمله مسئله حقوق بشر، دست‌یابی به دانش هسته‌ای و تروریسم فضای انتخابات را به نفع خود سوق می‌دهند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری ولایی بوده و در آن دین از سیاست جدا نیست، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با توطئه‌های مختلف درصدد خدشه‌دار کردن این اصل اساسی در نظام هستند.
وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد: تقویت نیروهای انقلاب در خارج از کشور، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، افزایش منافع ملی و سر زندگی جامعه از نشانه‌های بارز حضور حداکثری مردم است.
میرزاپور با بیان اینکه حضور حداکثری مردم موجب سرخوردگی دشمنان اسلام و نظام می‌شود، افزود:هیئت نظارت استان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کند.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه استان زنجان همواره با بصیرت در انتخابات مختلف شرکت کرده‌اند، یادآور شد: در این انتخابات نیز اقبال مردم بیش از گذشته خواهد بود.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه هیئت اجرایی و افراد معتمد استان بر انتخاب افراد اصلح نظام توجه می‌کنند، خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر امر انتخابات نظارت می‌کند تا حقی از کسی ضایع نشود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول