اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی قزوین:

مردم با حضور در انتخابات ضربه محکمی به دشمن می‌زنند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی قزوین گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده و پر شور خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر ضربه محکمی به دشمن خواهند زد.

مردم با حضور در انتخابات ضربه محکمی به دشمن می‌زنند
حمزه برین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین تصریح کرد: موضع بنده به عنوان یک بسیجی، در انتخابات دفاع از ارزش‌های انقلاب و شاخص‌های ولایت‌فقیه است و بسیجیان در تبیین این ارزش‌ها و شاخص‌ها تلاش مضاعف خواهند کرد تا بصیرت و آگاهی دانشجویان را در عرصه انتخابات برای تشخیص درست نمایندگان استان قزوین ارتقا دهند.
وی افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها برنامه‌هایی از جمله مراسم سخنرانی عقیدتی، سیاسی و عبادی، همایش و چاپ نشریات را با هدف ارتقای بصیرت و بینش دانشجویان برگزار خواهد کرد.
برین با بیان اینکه بسیج دانشجویی در همه عرصه‌های جامعه از جمله فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نقش موثری ایفا می‌کند، بیان کرد: شرکت مردم در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی است که امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر ضربه محکمی به دشمن خواهند زد.

* ثبت هیئت رزمندگان دانشجویی قزوین برای اولین بار در کشور
رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه هیئت‌های عزاداری مختلفی در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: از آنجایی که هیئت رزمندگان دانشجویی استان قزوین فعال بوده، توانستیم این هیئت را برای نخستین بار در کشور به ثبت برسانیم.
وی با اظهار اینکه اکنون دانشجویان بسیجی، رزمنده زمان خودشان هستند، افزود: این هیئت با تقویت اعتقادات و اشاعه ارزش‌های دینی، گسترش فرهنگ شهادت و ایثار و ترویج مباحث دینی اهل‌بیت(ع) تاسیس شده است و همه دانشجویان بسیجی و دانشجویانی که عضو بسیج نیستند نیز می‌توانند در این هیئت حضور یابند.
برین بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و عزاداری این هیئت در مناسبت‌های ولادت و شهادت اهل‌بیت(ع) و هفتگی به طور منظم اجرا خواهد شد.
وی گفت: این هیئت با تشکیل کارگروه‌های تخصصی از جمله مداحی، مرثیه‌سرایی، چاپ نشریات و تولیدات رسانه‌های مجازی و دیجیتال از استعداد‌ها و توانایی‌های دانشجویان استفاده خواهد کرد.
این مقام مسئول با اظهار اینکه هیئت رزمندگان دانشجویی با حضور بیش از 260 دانشجو تشکیل شده است، پیش‌بینی کرد: استقبال دانشجویان روزبه‌روز از برنامه‌های فرهنگی این هیئت افزایش می‌یابد.

* برگزاری پرشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌ فجر توسط بسیج دانشجویی
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین سازمان بسیج دانشجویی را به عنوان دبیر ستاد دانشجویی در استان انتخاب و معرفی کرده است، اظهار کرد: این سازمان با تشکیل جلسات با معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها برنامه‌های ایام دهه‌ فجر را در دانشگاه‌ها ساماندهی خواهد کرد تا برنامه‌های ایام دهه‌ فجر در دانشگاه‌ها پرشکوه و منظم‌تر برگزار شود.
برین فضاسازی مناسب دانشگاه‌ها، تشکیل کرسی‌های آزاد‌اندیشی متناسب با این ایام، چاپ نشریات و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی در ایام دهه‌ فجر عنوان و بیان کرد: برنامه گرامیداشت ایام دهه‌ فجر با حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام دهه‌فجر با امتحانات دانشجویان در پایان ترم و تعطیلات بین ترمی تداخل دارد، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های کلان بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم و با تبیین برنامه‌های موثر فاصله زمانی امتحانات و تعطیلات بین ترمی دانشجویان در دانشگاه را تغییر دهیم.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول