اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

بداخلاقی انتخاباتی در بویراحمد نداشته‌ایم

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه کاندیداها و مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل رفتار خوب انتخاباتی آنها تا این مرحله گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه بداخلاقی و بی‌نظمی انتخاباتی در سطح این شهرستان گزارش نشده است.

بداخلاقی انتخاباتی در بویراحمد نداشته‌ایم
محمد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مردم شهرستان بویراحمد مردمی فهیم و در خط ولایت هستند که پایداری و قوام نظام جمهوری اسلامی را بر هر چیز ترجیح خواهند داد.
فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این مردم در طول عمر نظام جمهوری اسلامی چندین انتخابات را پشت سر گذاشته‌اند و همواره در این استان از نظر توجه به اخلاق در انتخابات نمونه و سرآمد بوده‌اند.
عالی‌ترین مقام اجرایی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از سعه صدر کاندیداها و هواداران آنها ابراز داشت: آن دسته از کاندیداهایی نیز که توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت نشده‌اند به قانون احترام گذاشته و کوچکترین حرکت غیر قانونی انجام نداده‌اند که از همه آنها قدردانی می‌کنیم.
الفونه با ابراز امیدواری نسبت به ادامه این امر در مراحل بعدی انتخابات در این حوزه گفت: مردم بویراحمد و بخش‌های تابعه و روستاها به درجه بالایی از بصیرت رسیده‌اند که اهداف کلان نظام را فدای مطامع جریانات سیاسی نکنند و هر چند حساسیت‌هایی در این زمینه وجود دارد ولی مردم موقعیت شناس ما به اوضاع و احوال و شرایط کنونی و اهداف دشمن کاملا واقف هستند.
الفونه به برنامه‌های فرمانداری برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات اشاره کرد و گفت: از کاندیداها برای ارائه راهکار در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات دعوت خواهیم کرد که با همفکری آنها زمینه برگزاری انتخاباتی پرشورتر به یقین فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین از لیدرهای کاندیداها نیز دعوت خواهد شد و در ارتباط با نحوه بهتر برگزاری انتخابات و عمل به قانون و حفظ نظم و امنیت تبادل نظر می‌کنیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد امنیت انتخابات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را تضمین شده دانست و گفت: با وجود چنین مردمی کار ما راحت است و اکنون هیچ دغدغه‌ای برای امنیت انتخابات در حوزه خود نداریم.
الفونه گفت: همه زیرساخت‌‌ها برای برگزاری انتخابات در شهرستان بویراحمد و روستاها و بخش‌های این شهرستان آماده بوده و به کمک مردم و کاندیداها انتخاباتی باشکوه و در کمال سلامت و امنیت برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/م20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول