اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان:

مسئولان مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: مسئولان اجرایی باید مردم را به حضور حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کنند.

مسئولان مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام محمد حسینی با اشاره به رویداد مهم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این مقطع حساس، بار دیگر جمهوری اسلامی دموکراسی را که غرب فقط شعار آن را سر می‌‌دهد در عمل آشکار می‌کند.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی، تمام همت خود را برای کم‌رنگ و بی‌اهمیت نشان دادن این رویداد مهم به کار گرفته‌اند و از این‌رو می‌بایست مسئولان این دهه را فرصت مناسبی برای تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی بدانند و از آن به شایستگی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما میراث‌دار انقلابی هستیم که به پای آن خون هزاران تن از پاکان روزگار ریخته شده است، در این مقطع حساس باید دین خود را به شهیدان انقلاب و دفاع مقدس ادا کنیم. 

حسینی افزود: دومین امتیاز دهه فجر امسال نسبت به دهه فجر هفت سال گذشته عبارت است از اینکه ایام عزای محرم و صفر به ایام جشن و شادی مسلمانان منتقل شده است و با هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) مصادف شده است و از این‌رو باید این دهه با رعایت موازین اسلامی و با شور و حال و نشاط بیشتری برگزار شود.

وی افزود: دهه فجر امسال چند ویژگی بارز نسبت به سال‌های گذشته دارد و می‌طلبد با انگیزه معنوی بالاتری وارد میدان کار شویم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول