اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خبر داد

اعزام 360 دانش‌آموز طبسی به اردوی راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تعداد 360 نفر دانش‌آموز دختر پایه دوم دبیرستان شهرستان طبس به همراه 50 نفر مربی و عوامل اجرایی، عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.

اعزام 360 دانش‌آموز طبسی به اردوی راهیان‌نور
ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: صبح امروز 410 نفر از شهرستان طبس شامل 360 نفر دانش‌آموز دختر پایه دوم دبیرستان و 50 نفر مربی و عوامل اجرایی در قالب اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.
وی ادامه داد: این تعداد دانش‌آموز به وسیله 9 دستگاه اتوبوس در مدت چهار روز از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان از جمله طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، خرمشهر و شلمچه بازدید خواهند کرد که برای هر یک از دانش‌آموزان هدبند بسیج دانش‌آموزی برای رعایت حجاب، و هم‌چنین چفیه و پیشانی‌بند تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس بیان کرد: اردوهای راهیان‌نور به وسیله بسیج و با همکاری آموزش و پرورش در راستای تحول در درس آمادگی دفاعی پایه دوم دبیرستان برگزار می‌شود.
وی هم‌چنین با اشاره به اعزام 365 دانش‌آموز پسر پایه دوم دبیرستان در مهرماه امسال به اردوی راهیان‌نور، یادآور شد: شهرستان طبس موفق شد در اردوی پسران با امتیازی بالایی موفق به کسب رتبه نخست در استان یزد شود.
احمدی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی در جریان جنگ نرم به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران هستند که برگزاری اردوهای راهیان‌نور در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن و انتقال روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان و آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تأثیر بسزایی دارد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول