اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش قم خبر داد

اعزام7 هزار دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از اعزام هفت هزار و 200 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام7 هزار دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور
ناصر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: پنج هزار و 500 نفر از دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه در سه ماهه اول سال تحصیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی از اعزام هفت هزار و 200 نفر دانش‌آموز دختر قمی مقطع دوم متوسطه به اردوی راهیان نور خبر داد و افزود: این دانش‌آموزان از دهم بهمن تا 15 اسفند اعزام خواهند شد و در اندیمشک پادگان شهید زین‌الدین مستقر می‌شوند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: هر کاروان در قالب شش اتوبوس اعزام می‌شوند و چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.
وی با اشاره به هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور گفت: آشنایی دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان به ویژه تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین نسلی که ادامه حیات انقلاب اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی هستند مهم‌ترین هدف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی است.
حمزه‌ای خاطرنشان کرد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی در پی عملیات جنگ نرم و خالی کردن درون ملت مقاوم ایران از روحیه ایثارگری و پایداری هستند و تهدیداتی از کشورهای مخالف نظام جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد.
وی یادآور شد: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور مزار شهداهای دفاع مقدس را زیارت کرده و از مناطق جنگی که عظمت کار هشت سال دفاع مقدس را به رخ می‌کشد بازدید می‌کنند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: نسل جدیدی که اطلاع چندانی از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ندارند با حضور در مناطق عملیاتی می‌توانند روحیه خودباوری، مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات دشمنان نظام را در خود تقویت کنند.
وی عنوان داشت: بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی یکی از راه‌های خودباوری و اتکایی بوده تا از ایثارگری و مقاومت و از خودگذشتگی‌های جانبازان و شهدا آگاه شوند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول