اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان اصفهان:

نخستین گروه دانش‌آموزان دختر اصفهانی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان از اعزام نخستین گروه دختران دانش‌آموز از استان اصفهان به اردوهای راهیان‌نور به شهر اهواز خبر داد.

نخستین گروه دانش‌آموزان دختر اصفهانی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس وزیری صبح امروز با اشاره به آغاز برگزاری اردوهای راهیان‌نور ویژه دانش‌آموزان دختر اظهار داشت: نخستین  گروه دانش‌آموزان اعزامی از استان اصفهان شامگاه گذشته وارد اهواز شدند که این گروه شامل 440 نفر دانش‌آموز از ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف‌آباد شامل شهرستان نجف‌آباد، کهریزسنگ و ویلاشهر بوده که در قالب 10 دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی اعزام و پس از ورود به اهواز در اردوگاه شهدا اسکان داده شدند.
وی با تاکید به اینکه در اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزان با  فداکاری‌های شهدا و رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند، افزود: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مهم‌ترین وظیفه نسل انقلاب در قبال نسل‌های جدید است.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان اصفهان اضافه کرد: هدف اصلی از اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور آشنا کردن نسل جدید با ارزش‌های دفاع مقدس و رزمندگانی است که تا آخرین قطره خون خود در این دفاع ایستادگی کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: نسل دانش‌آموز فعلی با توجه به تأثیرگذاری والدین خود در سال‌های دفاع مقدس در پیروزی‌های به دست آمده در آن دوران سهیم است.
وزیری معرفی اقتدار و عزت رزمندگانی که پیروزی علیه دشمنان تا بن دندان مسلح را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند را از دیگر اهداف اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور معرفی کرد.
وی به وجه تمایز اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی با اردوهای راهیان‌نور پرداخت و گفت: آشنا کردن اقوام گوناگون ایران با مذاهب و گرایش‌های مختلف با شهدای دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف راهیان‌نور است.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان اصفهان با تاکید به اینکه اقدامات فرهنگی در این اردو در مسیرهای رفت و برگشت، اردوگاه‌های محل اسکان دانش‌آموزان و نیز در مناطق عملیاتی انجام می‌شود، بیان داشت: نخستین گروه دانش‌آموزان دختر استان اصفهان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف‌آباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی نخستین کاروان اعزامی راهیان‌نور را در سال 68 به منظور شناسایی پیکر شهدا به مناطق عملیاتی دانست و گفت: سهمیه استان اصفهان برای دانش‌آموزان دختر 25 هزار نفر در نظر گرفته شده که برای دانش‌آموزان پسر نیز همین میزان در نظر و 20 هزار نفر از آنها اعزام شدند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول