اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استانداری زنجان:

گازرسانی به نیروگاه‌های 3 و 4 زنجان تا پایان سال بهره‌برداری ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی استانداری زنجان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته گاز‌سانی به نیروگاه‌های 3 و 4 زنجان عملیاتی شده ‌که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

گازرسانی به نیروگاه‌های 3 و 4 زنجان تا پایان سال بهره‌برداری ‌می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: کمیته عمرانی در دور سوم سفرهای ریاست جمهوری به استان زنجان در مجموع 78 مصوبه داشته است.
وی با اشاره به اینکه 49 مصوبه از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: تاکنون شش مصوبه اقدام شده و 23 مصوبه نیز در دست اقدام است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه از جمله پروژه‌های عمرانی مهم در استان زنجان دو خط کردن راه‌آهن زنجان ـ میانه (تهران ـ تبریز) محسوب می‌شود، اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قطعه نخست این پروژه از تهران تا هشتگرد به مسافت 71 کیلومتر انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه مناقصه قطعه دوم راه‌آهن زنجان ـ میانه به مسافت 10 کیلومتر از هشتگرد تا کهن‌دژ در دست اقدام است، ادامه داد: اسناد مناقصه‌ای قطعات 3 و 4 نیز تا بهمن ماه سال جاری آماده می‌شود.
کریمی با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی مورد نظر به منظور بهره‌برداری، افتتاح و کلنگ‌زنی تصریح کرد: 47 پروژه عمرانی با اختصاص یک هزار و 209 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری در دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان است.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی 11 پروژه عمرانی در دور چهارم سفر اظهار داشت: میزان اعتبار اختصا‌صی به این پروژه‌ها 129 میلیارد ریال اعلام شده است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه در ‌ارتباط‌ با پروژه‌های پیشنهادی در مصوبات دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است، خاطر نشان کرد: سعی می‌شود مشکلات و موانع مصوبات قبلی نیز مطرح شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول