اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بوشهر:

تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی مطالبه مهم مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان بوشهر نیز گفت: یکی از مطالبات نخست مردم این استان سرعت‌بخشی در اجرای طرح‌های گازرسانی و برخورداری همه مناطق واجد شرایط از گاز لوله‌کشی است.

تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی مطالبه مهم مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس دهقان صبح امروز در نشست روسای شوراهای اسلامی با مدیر عامل گاز استان بوشهر اظهار داشت: رئیس شورای اسلامی استان بوشهر ادامه داد: شتاب و توسعه گازرسانی در دولت‌های نهم و دهم از رشد چشمگیری برخوردار است اما باید برنامه‌ریزی به شیوه‌ای باشد که تا پایان دولت دهم همه مردم شهرها و روستاهای واجد شرایط استان بوشهر گازدار شوند.
وی گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها عمده فعالیت و ماموریت شرکت گاز را در برمی‌گیرد که شتاب در اجرای این مهم به همکاری، همیاری و هماهنگی شهرداری‌ها، دهیاری و شوراها وابسته است.
دهقان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گازرسانی به همه شهرها و 100 روستای این استان از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت است تحقق این مهم منجر به افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام می‌شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه گاز این استان افزون بر نیاز قسمت اعظم کشور، به خارج نیز صادر می‌شود توقع مردم بهره‌مندی از این نعمت است.
دهقان با اشاره به آمادگی شوراهای اسلامی برای کمک به شرکت گاز استان بوشهر در اجرای طرح‌ها افزود: شورای اسلامی این استان تاکنون 39 جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس ضرورت و نیازمندی مردم برگزار کرده است.
وی با اشاره به امضای تفاهمنامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد گفت: عمده مفاد قید شده در این تفاهم‌نامه شامل شناسایی مشاغل جدید برای آموزش و هدایت متقاضیان و توسعه مشاغل خانگی، فرهنگ‌سازی مبنی بر لزوم آموزش مهارت برای ایجاد شغل، شناسایی و ظرفیت‌های اشتغال استان و توانمندی متقاضیان شغل برای افزایش بهره‌وری است.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول