اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم استان سمنان:

تفکر بسیجی قدرت نرم انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تفکر بسیجی قدرت نرم انقلاب در مقابل جنگ نرم دشمن بوده، چرا که تفکر بسیجی همان اسلام ناب محمدی(ص) است.

تفکر بسیجی قدرت نرم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مرتضی احمدیان در نشستی اظهار کرد: به فرموده حضرت امام(ره) اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‏انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‏خواران از آن دور خواهد شد، وگرنه هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

وی ادامه داد: این جمله حضرت امام خمینی(ره) که در سال 1367 در هفته مبارک بسیج اعلام شد، راهبرد نظام جمهوری اسلامی را در مقابله با همه تهاجم و تهدیدهاست.

معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه تفکر بسیجی ضامن بقای انقلاب است و این امر بر همه آشکار و روشن است، عنوان کرد: حال جای سؤال است که چه کسی و یا چه کسانی و چه سازمان یا سازمان‏هایی می‏تواند اشاعه‏دهنده تفکر بسیجی در کشور باشند.

احمدیان تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی آنقدر مهم است که می‏تواند هر کشوری را که مسلح به آن بشود نجات دهد، پس اشاعه‏دهندگان و آموزش‏دهندگان تفکر بسیجی باید از افراد صالح، متخصص، آشنا به زمان باشند.

وی به پیام حضرت امام(ره) که فرمودند «امروز یکی از ضروری‏ترین تشکل‏ها، بسیج، دانشجو و طلبه است» اشاره و بیان کرد: قطعا اعلام این پیام می‏تواند موضوعات مختلفی را به ذهن متبادر کند.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول