اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

دشمنان در جنگ نرم نیز از ایران شکست می‌خورند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر قرچک با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان در جنگ نرم نیز از ایران شکست می‌خورند.

دشمنان در جنگ نرم نیز از ایران شکست می‌خورند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره مخابرات شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در همایش جنگ نرم که در محل اداره مخابرات ورامین برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام، قرآن و ملت ایران اسلامی که در طول دوران انقلاب اسلامی از راه جنگ نتوانستند بر ملت ایران غلبه کنند، جبهه نرم علیه ایران تشکیل داده‌اند که با بصیرت مردم در این جنگ نیز شکست می‌خورند.
امام جمعه شهر قرچک عنوان کرد: امروز دشمن سعی دارد تا از راه فکر و اندیشه و ایجاد شبهات مختلف دینی، سیاسی و اجتماعی جبهه دیگری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل داده و وارد جنگ با ارزش‌ها و باورهای ملت ایران شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد تا با استفاده از ابزار فرهنگی و با هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی، آنان را از مسیر اصلی انقلاب خارج ساخته و به فردی بی‌تفاوت نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور تبدیل نمایند.
اسماعیلی افزود: امروز انقلاب اسلامی ملت ایران به خارج از مرزهای کشور راه یافته و قیام‌های مردم مسلمان منطقه به تأسی از انقلاب مردم ایران شکل گرفته است.
امام جمعه شهر قرچک اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نه تنها تحت تأثیر افکار و عقاید دشمنان قسم خورده قرار نگرفته‌اند بلکه توانسته‌اند که با تفکر ناب اسلامی دیگران را به سوی خود جلب کنند.
اسماعیلی در پایان تصریح کرد: امروز فکر، عقیده، آرمان، سنت، سیره و اخلاق مردم انقلابی ایران به عنوان الگوی مناسبی برای جهانیان به شمار می‌رود و ایران اسلامی مانند یک اسوه بی‌بدیل، باعث آگاهی مردم آزادی‌خواه جهان شده است.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول