اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

نخستین اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر نیشابور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: نخستین اردوی آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نخستین اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر نیشابور برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، سرهنگ احمد عنایت در جلسه مشترک معاونت‌ها و فرمانده واحدهای بسیج دانش‌آموزی با رؤسای ادارات و معاونت‌های آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: این اعزام‌ها با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و ادارات آموزش و پرورش شهرستان نیشابور و مناطق چهارگانه در سه مرحله در تاریخ‌های 8، 18 و30 بهمن‌ماه انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: 520 نفر از دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه از بخش‌ها و شهرهای اقماری نخستین گروه از کاروان راهیان‌نور درس آمادگی دفاعی شهرستان نیشابور است که به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: دو گروه دیگر با استعداد 720 نفر و 760 نفر از بخش مرکزی و شهرستان نیشابور در تاریخ‌های یاد شده اعزام می‌شوند.
عنایت اضافه کرد: همچنین از مسئولیت اداره آموزش و پرورش در رفت و برگشت کاروان تا پادگان و مسئولیت سپاه در داخل پادگان و بازدید از یادمان‌ها خبر داد.
هم‌چنین رؤسای ادارات در این جلسه مشترک، تعداد کل دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه نیشابور را 2 هزار و 400 نفر اعلام کردند که 2 هزار نفر از آنان به این اردو اعزام می‌شوند.
در همین پیوند معاون مدیرکل استان و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، تاکید کرد: تمام دانش‌آموزان باید با رضایت والدین و همچنین حجاب برتر یعنی چادر حضور پیدا کنند.
محمدیوسف سپهری‌راد افزود: حضور مربیان پرورشی با این کاروان به ‌عنوان سرپرست ماشین و یک مربی از هر مدرسه در این کاروان الزامی است.
وی تاکید کرد: باید هماهنگی‌های لازم با خانه‌های معلم و مدارس در طول مسیر برای اسکان‌های موقت به ‌عمل آید.
وی یادآور شد: این اردوها جایگزین درس عملی آمادگی دفاعی مقاطع دوم متوسطه شده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور هم هدف نهایی این اردوها را یک قدم نزدیک‌تر شدن به خدا دانست و گفت: تمام تشکیلات سپاه و اداراتی چون آموزش و پرورش  فقط برای رسیدن به این هدف و آن هم یک قدم به خدا نزدیک‌تر شدن است.
پیش از این نیز در سه نوبت دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان در سال‌جاری از یادمان‌های دوران طلایی دفاع مقدس دیدن کردند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول